وزیر کشور با اشاره به دستگیری فردی که 14 باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدر را هدایت می‌کرد، گفت: این فرد تاکنون به قاچاق 800 تن مواد مخدر اعتراف کرده است.
کد خبر: ۲۸۲۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶ 22 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه ستاد مواد مخدر که امروز اول شهریور برگرار شد، در جمع خبرنگاران گفت: پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری امروز جلسه‌ای را با مسئولان چند استان که بیشترین کشفیات در آنها اتفاق افتاده است، داشتیم.

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: برنامه‌های فوق‌العاده را در این جلسه بررسی کردیم و مشخص شد در 5ماه  اول امسال  15درصد میزان کشفیات کشور و 25درصد میزان کشفیات در 3استان افزایش داشته است.

رحمانی فضلی به دستگیری برخی از سران مؤثر شبکه‌های قاچاق اشاره کرد و گفت: در بحث تشکیلات، امسال توفیقات بیشتری داشتیم، چرا که موفق شدیم علاوه بر کشفیات، تمامی صاحبان بار را نیز دستگیر کنیم.

وی به دستگیری فردی که با 14 باند بین‌المللی در ارتباط بوده و آنها را هدایت می‌کرده است اشاره و گفت: این فرد تاکنون به قاچاق 800تن مواد مخدر اعتراف کرده است.

وزیر کشور در پاسخ به سوالی در مورد اجرای طرح LEZ و اعلام ناجا در خصوص عدم اجرا گفت: مسئول نیروی انتظامی من هستم و می‌گویم این طرح حتما اجرایی می‌شود.

رحمانی فضلی در خصوص جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح شهر تهران گفت: ظرفیت نگه‌داری 6هزار و 500نفر ایجاد شده و روزانه 700متجاهر از سطح شهر تهران جمع‌آوری می‌شوند.

وی با بیان اینکه ابتدا مقرر شده بود که روزانه 500نفر جمع‌آوری شود، گفت: با اجازه دادستانی این افراد را مدتی بیشتر از زمان معمول نگهداری می‌کنیم و اکنون نیز آنها در مرحله غربالگری هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار