فرماندار دهلران ازاجرای6پروژه باهزینه ای بالغ بر300 میلیاردریال از محل اعتبارات ملی و استانی دراین شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۲۸۲۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 23 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛امیدعلی سبزی روز دوشنبه در نشست هماهنگی برنامه های هفته دولت در دهلران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: از31پروژه عمرانی 25 پروژه در بخش های عمرانی، اقتصادی، آموزشی، خدماتی، بهداشتی و رفاهی به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی 6 پروژه نیز آغاز می شود.

وی افزود: برای اجرای این پروژه ها بیش از 300 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی بکارگیری و هزینه شده است.

سبزی گفت: بهره برداری از آموزشکده کشاورزی دهلران، کلنگ زنی طرح گردشگری سد دویرج، کلنگ زنی طرح چهار بانده کردن 12 کیلومتر از محور دهلران به اندیمشک، احداث سه فضای آموزشی، تامین برق مسکن مهر و توسعه و اصلاح شبکه برق در روستاها از مهمترین این پروژه ها هستند.

فرماندار دهلران با تاکید بر اطلاع رسانی خدمات دولت تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی در جهت اطلاع رسانی از خدمات و اقدامات دولت در شهرستان در این هفته جدیت داشته باشند.

سبزی یادآور شد: هفته دولت بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای نظام و دولت به مردم است تا با میزان خدمات ارائه شده آشنا شوند.

وی گفت: در بیان خدمات و دستاوردهای دولت تدبیر و امید در همه عرصه ها مسئولان وظیفه دارند به بهترین نحو ممکن اطلاع رسانی کنند تا تلاش های دولت مغفول نماند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار