فرماندار ایلام گفت:طرح آسفالت جاده مهدی آباد، مرکز مانیتورینگ پلیس راه، ندامتگاه مرکزی و طرح های خدماتی و عمرانی مربوط به صندوق کارآفرینی امید، هواشناسی، محیط زیست و منابع طبیعی این شهرستان به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۲۸۴۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲ 26 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛فرماندار ایلام در حاشیه آیین بهره برداری از36طرح عمرانی استان ایلام گفت: افتتاح مجتمع آموزشی پیامبر اعظم(ص)، کلنگ زنی برج هنر اسلامی و احداث فیدرهای خروجی پست برق ارغوان از جمله طرح هایی است که امروز بصورت نمادین و با حضور وزیر آموزش و پرورش و مسئولان ارشد استانی افتتاح یا کلنگ زنی شد.
 
ناصر خوشخبر افزود: طرح آسفالت جاده مهدی آباد، مرکز مانیتورینگ پلیس راه، ندامتگاه مرکزی و طرح های خدماتی و عمرانی مربوط به صندوق کارآفرینی امید، هواشناسی، محیط زیست و منابع طبیعی این شهرستان به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسید.
 
فرماندار ایلام یادآور شد: برای اجرای این طرح ها در مجموع بیش از 550 میلیارد ریال اعتبار هزیه شده و زمینه اشتغالزایی بیش از 65 نفر را هم فراهم کرده است.
 
به گزارش تابناک ایلام، وزیر آموزش و پرورش بعنوان نماینده ویژه دولت در استان ایلام عصر پنجشنبه بصورت نمادین سه طرح از 36 طرح عمرانی، خدماتی، شهرستان ایلام را افتتاح کرد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار