شهردار مورموری گفت: از ابتدای امسال تاکنون چهار هزار مترمربع از معابر اصلی و کوچه های این شهر با استفاده از منابع مالی شهرداری جدول گذاری شده است.
کد خبر: ۲۸۴۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵ 26 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛محمدرضا گلمرادی اظهار کرد: در این مدت 80 هزار مترمربع از خیابان های اصلی شهر نیز اصلاح و بازسازی شده است.
 
وی عزم جدی دولت تدبیر و امید در خدمات رسانی به مردم را ستود و افزود: برای گذربندی، زیرسازی، اصلاح و جدول گذاری معابر شهر مورموری هفت میلیارد ریال از محل اعتبارهای عمرانی و منابع داخلی شهرداری هزینه شد.
 
شهردار مورموری درآمدهای شهرداری در پنج ماهه گذشته از سال جاری را شش میلیارد ریال اعلام کرد و یادآور شد: این میزان درآمد صرف توسعه فضاهای سبز، اصلاح و تجهیز بوستان ها و انجام فعالیت های فرهنگی و پرداخت حقوق پرسنل شده است.
 
گلمرادی از عدم تحقق 100 درصدی اعتبارهای تخصیصی سال گذشته شهرداری مورموری از محل تملک دارایی های سرمایه ای خبر داد و گفت: امسال سه میلیارد و 500 میلیون ریال از اعتبارات تملک دارایی های شهرستان آبدانان به شهرداری مورموری اختصاص یافته که در صورت تحقق به پیمانکاران طلبکار داده می شود.
 
شهردار مورموری به نیازهای مالی شهرداری نیز اشاره کرد و افزود: برای اصلاح ساختار معابر عمومی و تغییر در سیمای ظاهری و مبلمان شهر 50 میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم.
 
وی احداث 60 متر دیوار سیلبند، جمع آوری و هدایت آب های سطحی، راه اندازی سایت زباله و نخاله های شهری، تجلیل از ورزشکاران و ایثارگران، مساعدت با نهادهای فرهنگی و اجتماعی، نصب سرعت گیر در سطح خیابان های اصلی شهر و تجلیل از بانوان موفق را از دیگر فعالیت های شهرداری در سال جاری اعلام کرد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار