معاون پژوهش برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین از ثبت نام قطعی 88.51 درصد دانش آموزان استان در سامانه سناد (سامانه نام نویسی الکترونیکی دانش آموزان ) خبر داد.
کد خبر: ۲۸۵۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴ 27 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، خیرالله رحمانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون نام نویسی از 179هزار و 648 دانش آموز استان در سامانه سناد قطعی شده است که این تعداد 88.51 درصد کل دانش آموزان استان را تشکیل می دهد.
وی اضافه کرد: پیش بینی می شود در سال جاری 224 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف مدارس استان قزوین ثبت نام و تحصیل کنند.
رحمانی ادامه داد: تاکنون نام نویسی 110هزار و 772 دانش آموز در مقطع ابتدایی، 45 هزار و 52 دانش آموز در مقطع متوسطه اول، 17هزار و 411 دانش آموز در متوسطه دوم نظری و شش هزار و 313 دانش آموز در هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش در سامانه سناد قطعی شده است.
وی با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان در سامانه سناد همچنان در حال انجام است گفت: بر این اساس ثبت نام قطعی از 95 درصد دانش آموزان ابتدایی، 87.5 درصد دانش آموزان متوسطه اول، 79 درصد دانش آموزان متوسطه نظری و 51 درصد دانش آموزان فنی و حرفه ای و کاردانش استان قطعی شده است.
این مسئول یادآور شد: دانش آموزانی که باید نتیجه امتحانات شهریور ماه آنان اعلام و سپس روند ثبت نام در مدارس برای آنها انجام شود نیز طی نیمه دوم شهریور ماه ثبت نام خواهند شد.
رحمانی با بیان اینکه سامانه سناد برای چهار گروه دانش آموزان پیش دبستانی، استثنایی، بزرگسالان و اتباع غیرایرانی هنوز فعال نشده است گفت: پیش بینی می شود حدود 14هزار دانش آموز در مقطع پیش دبستانی، یکهزار و 500 دانش آموز استثنایی، هشت هزار دانش آموز در مدارس بزرگسالان و چهار هزار دانش آموز اتباع غیرایرانی در مدارس استان تحصیل کنند.
معاون پژوهش برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین افزود: استان قزوین در سامانه سناد عملکرد خوب و موثری داشته و در سال های اخیر بین رتبه های اول تا سوم از این نظر قرار دارد.
سامانه نام نویسی الکترونیکی دانش آموزان به نشانی sanaad.medu.ir از تابستان سال 90 به منظور جمع آوری اطلاعات دانش آموزان و ثبت نام آنها در مدارس کل کشور راه اندازی شد.
سال گذشته 219 هزار و 371 دانش آموز در مدارس استان قزوین تحصیل کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار