معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت:وجود آب واراضی مستعدکشاورزی، ظرفیت سد ونیروگاه سیمره ازویژگی های این شهرستان برای سرمایه گذاری دربخش های کشاورزی وتولیدی است.
کد خبر: ۲۸۷۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵ 29 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛شاپور پولادی با اشاره به آماده بودن زیر ساخت های شهرک صنعتی بدره از تمام سرمایه گذاران بخصوص بومی ها برای فعالیت در این شهرک دعوت کرد و از آمادگی دولت برای پرداخت تسهیلات به آنها خبر داد.
 
وی اظهار کرد: یکی از اولویت های مهم مدیریت عالی استان ایلام ایجاد زیر ساخت ها بخصوص در شهرستان های تازه تاسیس بدره و سیروان است که امیدواریم بتوانیم نیازهایی که برای مردم این مناطق به صورت آرزو در آمده اند را در بخش های مختلف اقتصادی، کشاورزی و خدماتی برآورده کنیم.
 
پولادی به ظرفیت های خوب و موقعیت جغرافیایی شهرستان بدره اشاره کرد و افزود: وجود آب و اراضی مستعد کشاورزی، ظرفیت سد و نیروگاه سیمره از ویژگی های این شهرستان برای سرمایه گذاری در بخش های کشاورزی و تولیدی است.
 
وی تاکید کرد: وضعیت استقرار شهرستان بدره و راه های ارتباطی آن با تکمیل جاده قاضی خان مطلوب تر خواهد شد چون این شهرستان در بخش جاده ای دارای وضعیت استراتژیک و قرار داشتن در مسیر کریدور های مهم ارتباطی استان ایلام است.
 
معاون استاندار ایلام گفت: همچنین موقعیت بسیار مهم سد سیمره فرصتی برای گسترش صنعت گردشگری، اشتغال، پرورش ماهی و تولید برق است که بصورت ویژه برای جلب سرمایه گذار به آنها توجه می شود.
 
بدره در 87 کیلومتری مرکز ایلام واقع است که در تیر ماه سال 1392 در تقسیمات کشوری از بخش به شهرستان ارتقا یافت./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار