همزمان با آخرین روز از هفته دولت با حضور مسئولان محلی 6 طرح عمرانی و خدماتی بخش موسیان در شهرستان دهلران به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۲۸۷۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱ 29 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار دهلران روز دوشنبه در آیین بهره برداری و کلنگ زنی این طرح ها گفت: این طرح ها در زمینه عمران شهری، برق رسانی، احداث مسجد و مدرسه و طرح هادی روستایی در بخش موسیان هستند.
 
علی مجلسی اظهار کرد: برای این طرح ها در مجموع بیش از 17 میلیارد هزینه شده است.
رئیس بنیاد مسکن دهلران نیز در آیین بهره برداری از طرح ها هادی روستایی بخش موسیان گفت: امسال 30 میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی در این شهرستان اختصاص یافته است.
 
سجاد نقیبی افزود: برای اجرای طرح هادی روستای فتح چهار میلیارد ریال در راستای اجرای یک هزار و 500 متر جدول، 26 متر دال بتونی، یک هزار متر موزائیک فرش، پنج هزار متر مربع آسفالت، هشت هزار متر مربع شن ریزی و بیس هزینه شده است.
 
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی دهلران نیز در آیین کلنگ زنی مسجد روستای فتح گفت: این مسجد در زمینی به مساحت 600متر مربع و زیر بنای 380 متر مربع احداث می شود.
 
حجت الاسلام هادی حسینی افزود: برای شروع بکار این مکان مقدس 100 میلیون ریال از محل مشارکت های مردمی و 100 میلیون ریال نیز از اعتبارات شهرستان هزینه خواهد شد.
 
رئیس آموزش و پرورش بخش موسیان در آیین کلنگ زنی دبستان 2 کلاسه روستای صمانه گفت: این مدرسه خیر ساز در زمینی با زیر بنای 180 متر مربع احداث می شود.
 
عباس خلیل زاده افزود: برای احداث این مدرسه بیش از 2 میلیارد و 820 میلیون ریال هزینه می شود.
 
شهردار موسیان نیز در آیین بهره برداری از فاز اول پروژه بلوار نفت شهر موسیان گفت: برای این پروژه به طول 750 متر یک میلیارد و 380 میلیون ریال صرف شده است.
 
عبدالحسین اسفدار اجرای تک جدول بطول یک هزار و 500 متر و کاشت نهال به طول 750 متر را از دیگر اقدام های در بلوار نفت شهر موسیان برشمرد.
 
رئیس اداره برق موسیان نیز در آیین بهره برداری و کلنگ زنی از طرح های این اداره در بخش موسیان گفت: برای احداث 630 متر شبکه فشار متوسط هوایی، 700 متر شبکه فشار ضعیف و نصب هفت دستگاه ترانسفور ماتور چهار میلیارد و 300 میلیون ریال در این بخش هزینه شده است.
 
نصرت الله محمد بیگی همچنین از کلنگ زنی اجرای 700 متر شبکه فشار متوسط هوایی، پنج هزار و 500 متر شبکه فشار ضعیف و راه اندازی هشت دستگاه ترانسفورماتور در آینده را از دیگر طرح های هفته دولت در بخش موسیان برشمرد و افزود: برای اجرای این طرح ها بیش از پنج میلیارد و 400 میلیون ریال هزینه می شود.
 
ادای احترام توسط مسئولان محلی به شهدای گمنام شهر موسیان از دیگر برنامه های آخرین روز هفته دولت در شهرستان مرزی دهلران بود./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار