خطیب جمعه ایلام؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت:مساجد باید برای جذب جوانان و نوجوانان برنامه های مناسب داشته باشند البته مهمترین عامل برای تقویت این پایگاه های دینی برگزاری نمازهای جمعه و جماعت با حضور پرشور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان است.
کد خبر: ۲۸۹۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲ 02 September 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ایلام اظهار کرد: مبارزات انقلابی مردم علیه رژیم طاغوت از مسجد شروع شد و به پشتوانه همین پایگاه ها نیز به پیروزی رسید.
 
وی با تاکید بر نقش و جایگاه مسجد در ایران اسلامی، افزود: اگر بدنبال بیمه و غیر قابل نفوذ کردن نظام اسلامی در مقابله هجمه دشمنان هستیم باید مساجد تقویت شوند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لطفی تاکید کرد: مساجد باید برای جذب جوانان و نوجوانان برنامه های مناسب داشته باشند البته مهمترین عامل برای تقویت این پایگاه های دینی برگزاری نمازهای جمعه و جماعت با حضور پرشور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود دست درازی برخی به بیت المال در قالب دریافت حقوق های نجومی را عاملی برای ایجاد فضای بدبینی بر جامعه اسلامی دانست و از مسئولان خواست در برخورد با متخلفان به بیت المال مصلحت اندیشی نکنند.
 
خطیب جمعه ایلام گفت: قرائن و شواهد و صحبت های برخی مسئولان نشان می دهد برخورد با دریافت کنندگان حقوق های نامتعارف به حاشیه کشیده شده در حالیکه رهبر معظم انقلاب در هر محفل و مجلسی و حتی در دیدار با رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت در برخورد با این افراد تاکید جدی دارند.
 
وی با تاکید بر اینکه هیچ حادثه ای به این اندازه به نظام ضربه نزده است، گفت: اولین و مهمترین نتیجه عدم رسیدگی به این تخلفات بی اعتمادی مردم به نظام است و اگر مردم به نظامی که در عملکرد و رفتار مسئولان متبلور است بی اعتماد شوند، دیگر چیزی نمی ماند.
 
خطیب جمعه ایلام سپس به فرا رسیدن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و افزود: حاصل ازداج کامل ترین مرد و زن جهان هستی چهار فرزند است که بهترین الگوی زندگی برای بشریت هستند.
 
حجت الاسلام والمسلمین همچنین به فرا رسیدن سالروز قیام ۱۷ شهریور و کشتار مردم تهران بدست ماموران رژیم شاه اشاره کرد و یادآور شد: این حادثه خونین در کوتاهترین زمان به ثمر نشست و به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار