معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان از وقوع دو سانحه رانندگي و کشته شدن دو نفر در اين حوادث رانندگي خبر داد.
کد خبر: ۲۸۹۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰ 03 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سرهنگ "رضا رضايي" در تشريح اين خبر گفت: در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110مبني بر يک مورد تصادف در بوئين زهرا عوامل انتظامي کلانتري 11 شهرستان و پليس راهور جهت بررسي موضوع به محل اعزام شدند.
معاون اجتماعي استان قزوين ادامه داد: در بررسي به عمل آمده توسط ماموران پليس راهور مشخص شد يک دستگاه خودروي پرايد با يک دستگاه موتورسيکلت تصادف که در اين سانحه راکب موتورسيکلت مصدوم و توسط عوامل امدادي به بيمارستان منتقل و به دليل شدت جراحات وارده فوت کرد.
وي گفت: علت تصادف از سوي کارشناسان پليس راهور، در دست بررسي مي باشد.
سرهنگ رضايي در ادامه افزود: همچنين بر اثر واژگوني يک دستگاه پيکان وانت در سه راهي" صادق آباد" شهرستان تاکستان سرنشين خودرو مصدوم و به بيمارستان انتقال که به دليل شدت جراحات وارده در بيمارستان فوت کرد.
معاون اجتماعي استان قزوين گفت: کارشناسان پليس راه، علت اين حادثه را نقص فني خودروي پيکان وانت ناشي از استفاده از لاستيک فرسوده و ترکيدگي لاستيک اعلام کردند.
سرهنگ رضايي در پايان به همه شهروندان توصيه کرد: در هنگام رانندگي سرعت مطمئنه را رعايت و از هرگونه سرعت و سبقت غيرمجاز، استفاده از تلفن همراه درحين رانندگي، انحرافات ناگهاني و رانندگي درحالت خستگي و خواب آلودگي خودداري تا شاهد چنين حوادث ناگواري نباشيم.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار