معاون عمرانی استانداری قزوین:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین از افزایش 45 درصدی صدور پروانه های ساختمانی این استان در بهار امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۲۹۱۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷ 06 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، منوچهر حبیبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، رونق ساخت و ساز مسکن در قزوین را ناشی از برنامه ریزی دولت در این حوزه عنوان و افزود: در سه ماهه نخست امسال 378 هزار متر مربع پروانه ساختمانی در استان صادر شده که این میزان در بهار سال گذشته 211 هزار متر مربع بوده است.
وی با بیان اینکه میزان تسهیلات بانکی اخذ شده نیز آمار مربوط به رونق ساخت و ساز مسکن در قزوین را تائید می کند، اضافه کرد: براساس گزارش های دریافت شده در 5 ماهه نخست امسال میزان پرداخت تسهیلات بانکی در حوزه ساخت مسکن نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش 32 درصدی همراه بوده است.
به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین، تسهیلات مربوط به خرید مسکن در استان نیز طی مدت یاد شده 26 درصد رشد داشته است.
حبیبی ادامه داد: رونق ساخت و ساز مسکن در قزوین بیانگر آن است که رویکرد دولت در این حوزه بسیار موثر بوده تا جایی که توانسته رکود موجود در آن را به تدریج کاهش و در برخی نقاط نیز حتی آن را از بین ببرد.
حدود 300 هزار واحد مسکونی در استان قزوین موجود است.
55 هزار واحد مسکن مهر نیز در استان قزوین احداث شده که از این تعداد 49 هزار واحد به متقاضیان تحویل شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار