فرمانده سپاه جودالائمه خراسان شمالی گفت: نقشه دشمن این است که روح کارآمدی را از نظام با حاشیه ها سازی بگیرد و نظام را از مسائل اصلی دور کند.
کد خبر: ۲۹۲۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵ 07 September 2016
سردار سیدحسن مرتضوی در نشست شورای اداری اسفراین اظهارکرد: وظیفه همه است که انتظار رهبری در سال 95 یعنی اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنند و در این راه باید مسئولان وظیفه خود را خوب بشناسند و درست به آن عمل کنند.
وی با بیان اینکه راه حل مشکل بیکاری تحقق اقتصاد مقاومتی است افزود: انجام این مهم فتح همه مرزهای اقتصادی کشورها و دسترسی به بازارهای مصرف منطقه ای و جهانی را به دنبال دارد.
سردار مرتضوی با اشاره به وجود امکانات، نیروی کار ارزان زیاد، منابع انبوه و نقدیگی سرگردان در کشور گفت : باید با مدیریت درست بتوان این سرمایه ه را درست در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده کرد.
وی یکی از اصلی ترین اقدامات در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی را شناسایی و برطرف کردن قوانین مزاحم دانست وافزود: قوانینی که برای اقتصاد مقاومتی تنظیم نشده حتما مزاحم است و نمی توان بر اساس نسخه های قبلی درمان اقتصاد را شروع کرد.
فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید هم افزایی و اتحاد داشته باشیم و مسئولان هم عهد و هماهنگ باشند .
وی با اشاره به ییانات رهبری در دیدار هیات دولت با معظم له گفت: همان گونه که رهبری دراین دیدار گفته اند نباید از مسائل اصلی نظام غافل شد و هیچ تبلیغی مانند خدمت و کارکردن نیست .
سرپرست فرمانداری اسفراین نیز در نشست شورای اداری با تاکید بر تحقق اقتصاد مقاومتی برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی جامعه تاکید و تصریح کرد: اقتصادی مقاومتی رویکردی صرف برای زمان تحریم نیست بلکه این امر برای تمام زمانها و حفظ و استقلال اقتصادی کشور است.
علی اصغر یحیی آبادی افزود: ظرفیت های خوب شهرستان در حوزه کشاورزی و صنایع تبدیلی بر سرمایه گذاری دراین حوزه و ایجاد اشتغال در شهرستان است .
وی بر همراهی وهمکاری هر چه بیشتر مسئولان با مردم در حل مشکلات بویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی تاکید کرد و افزود: مسئولان باید قفل گشای کارها برای مردم باشند نه قفل زنده بر کارها.
در این نشست میثاق نامه تحقق اقتصاد مقاومتی در حوزه صنایع تبدیلی و بسته بندی تولید عسل در شهرستان اسفراین با همکاری بسیج سازندگی سپاه ، فرمانداری و ادرات مرتبط در شهرستان قرائت و امضا شد.
شهرستان 127 هزا رنفری اسفراین در 60کیلومتری جنوب شرقی بجنورد مرکز خراسان شمالی قراردارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار