مدیرکل آموزش و پرورش قزوین
افزایش بهره وری، ارتقاء کیفیت آموزش، برقراری ارتباط نزدیک بین آموزش ها و نیازهای بازار کار و توانمندسازی هلمی و عملی هنرجویان از اهداف اجرای این طرح می باشد.
کد خبر: ۲۹۲۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴ 07 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در جمع مدیران مدارس گفت: رسالت مهم آموزش فنی و حرفه ای و کاردانش تقویت روحیه تلاش، کار کردن و ایجاد توانایی در هنرجویان جهت ورود به بازار کار می باشد.

وی افزود: در هنرستان ها امکانات، ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه ای وجود دارد که با هدایت، نظارت و برنامه ریزی دقیق می توان در راستای ارتقاء همه جانبه آموزش در این مدارس و استفاده بهینه از هنرستان ها اقدام شایسته نمود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: شیوه نامه بهبود کیفیت آموزش و افزایش بهره وری در مراکز آموزش فنی و حرفه ای و کاردانش در راستای برنامه آموزش همراه با تولید و برنامه آموزش محصول محور تهیه و تدوین شده است که به مناطق ابلاغ شد.

سالار قاسمی تصریح کرد: هنرستان های مجری طرح باید نتایج فعالیت ها و اقدامات ناشی از اجرای آموزش های عملی و مهارتی در آن ها منجر به تولید محصول و یا ارائه خدمات قابل عرضه به بازار کار گردد، افزایش بهره وری، ارتقاء کیفیت آموزش، اقتصادی نمودن آموزش، برقراری ارتباط نزدیک بین آموزش ها و نیازهای بازار کار و توانمندسازی هلمی و عملی هنرجویان از اهداف اجرای این طرح می باشد.

ایشان اضافه کرد: این طرح براساس اسناد بالا دستی، سند چشم انداز، سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و اشتغال ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش در جهت ترویج و توقیت کار گروهی و بازار کار تهیه و تدوین شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در ادامه گفت: هیأت نظارتی در هنرستان ها و مناطق و نیز استان تشکیل می گردد و بر روند اجرای طرح نظارت خواهند داشت تا نتیجه مطلوب حاصل گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار