شب گذشته اتفاق افتاد؛
شب گذشته صدای انفجاری مهیب در منطقه سراب شهرستان آبدانان ،مردم این منطقه را از منزل خارج کرد .
کد خبر: ۲۹۳۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵ 10 September 2016
شب گذشته صدای انفجاری مهیب در منطقه سراب شهرستان آبدانان ،مردم این منطقه را از منزل خارج کرد .
 
 به گزارش تابناک ایلام؛شب گذشته ساعت 22و55دقیقه وقوع یک انفجار در یکی از از مناطق خالی از سکنه سراب از توابع شهرستان آبدانان ،مردم این منطقه را سراسیمه به خیابانها کشاند.
 
فرماندار آبدانان در گفتگو با خبرنگار ما گفت :این انفجار در یک منطقه خالی از سکنه در حوالی" سراب" آبدانان به وقوع پیوست که خوشبختانه تلفات جانی ومالی به دنبال نداشت.
 
 
مجید عسکری گفت :به دنبال این انفجار ،شورای تامین شهرستان فورا تشکیل جلسه داد و موضوع  در دست بررسی کارشناسان انتظامی وامنیتی قرار گرفت.
 
وی افزود :طبق بررسی صورت گرفته توسط کارشناسان امنیتی وانتظامی این انفجار ناشی از استفاده بیش از اندازه مواد محترقه بوده وهیچ قصد ونیت خرابکارانه ای درپشت این قضیه وجودنداشته ،زیرا انفجار در منطقه خالی از سکنه اتفاق افتاده است .
 
فرماندار آبدانان ادامه داد:این موضوع در دست دستور کار کارشناسان امنیتی وانتظامی قرار دارد و بزودی نتیجه بررسی ها اعلام خواهد شد.
  همچنین فرمانده سپاه ناحیه آبدانان دراین خصوص اظهارکرد :براساس جمع بندی صورت گرفته،این انفجار بر اثر پرتاب ترقه دست ساز در حجم بالا بوده و تلاش ها برای شناسایی عامل یا عوامل این رخداد در دست بررسی می باشد.

وی گفت:این انفجار هیچ گونه خساراتی را در پی نداشته و فقط صدای مهیب آن موجب ترس و نگرانی مناطق مسکونی نزدیک به محل حادثه را در پی داشته است.

نصرالهی تصریح کرد:الحمد الله امنیت کاملی بر حوزه شهرستان آبدانان حکم فرما می باشد و تلاش تمامی نیروهای نظامی ،انتظامی و امنیتی برای حفظ امنیت و آرامش مردم قابل تحسین می باشد./م


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار