معاون پرورشی و فرهنگی قزوین:
جلسه کارگروه سوگواره احلی من العسل با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش و نمایندگان دستگاه های استان برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۵۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶ 14 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حجت الاسلام علی انصاری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در حاشیه این جلسه گفت: همه ساله سوگواره احلی من العسل در استان در ماه محرم به مناسبت شهادت حضرت قاسم ابن الحسن( علیه السلام) برگزار می گردد و امسال نیز این همایش در روز ششم محرم برگزار خواهد شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این همایش آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت و نیز قیام امام حسین(ع) می باشد، این سوگواره در راستای گرامیداشت شهدای کربلا به ویژه حضرت قاسم(ع) با حضور دانش آموزان و به منظور بزرگداشت شهدای نوجوان کربلا به ویژه حضرت قاسم بن الحسن(ع) برگزار می گردد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش قزوین خاطر نشان کرد: به منظور برگزار شدن هرچه بهتر برنامه سوگواره احلی من العسل جلسه ای با حضور دستگاه های مربوطه در سالن جلسات معاونت پرورشی اداره کل برگزار گردید که در این جلسه نمایندگان دستگاه های اوقاف، بنیاد شهید، هیأت رزمندگان، صدا و سیمای مرکز قزوین و کارشناسان قرآن، عترت و نماز نواحی 1و2 قزوین حضور داشتند.

حجت الاسلام انصاری در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات همه عوامل و دست اندرکاران مراسم سال قبل، گفت: انتظار می رود امسال نیز این سوگواره با شکوه هر چه بیشتر و با کمک و همیاری همه دستگاه های استان در امامزاده حسین(علیه السلام) در صبح 17 مهر ماه مصادف با ششم محرم برگزار گردد.

در پایان هرکدام از نمایندگان دستگاه ها نقطه نظرات خود را بیان نمودند و در این موضوع گفت و گو و تبادل نظر گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار