در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید:
نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ پایه و اساس توسعه واقعی ملتهاست و با تقویت آن باید در مسیر تعالی گام برداریم.
کد خبر: ۲۹۵۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷ 14 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، بهمن طاهرخانی روز چهارشنبه در مراسم نمادین روز امیدها ویژه دانش آموزان پایه دهم متوسطه و مانور بازگشایی مدارس در دبیرستان امام حسین(ع) تاکستان گفت: باید به سمت دانش و فرهنگ حرکت کنیم  زیرا خداوند انسان را عقلانی آفریده وپایه و اساس ملت ها فرهنگ است.

وی افزود:جامعه ما بر مدار علم و دانش ومطالعه استوار است و مهر و محبت از علم و دانش و بصیرت سرچشمه می گیرد لذا همه دانش آموزان را به علم آموزی و احترام به معلمان و اولیا آنها توصیه می کنیم.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید در مسیر اخلاق مداری حرکت کنیم و خداجویی و انسانیت را ترویج کنیم.

طاهرخانی تصریح کرد:باید در کنار ابعاد آموزشی در زمینه معنویت و ارتقاء شاخص های آموزشی هم تلاش کنیم و از آنجا که دولت تدبیر و امید به ایجاد نشاط و شادابی و تربیت و عقلانیت باور دارد امیدواریم با برنامه ریزی انجام شده بتوانیم سالی پر از موفقیت و آرامش برای همه دانش آموزان و فرهنگیان را محقق کنیم.

طاهرخانی فرماندارتاکستان نیز دراین مراسم دانش آموزان راامیدهای آینده کشوردانست واظهارداشت: سرنوشت آینده کشور در دست دانش آموزان امروز است و اگر تعلیم و تربیت آنها مطلوب باشد به دستاوردهای خوبی خواهیم رسید.

در این مراسم از دانش آموزان برتر آموزشی، پرورشی، ورزشی و نیز دانش آموزان حائز رتبه های برتر در کنکور سراسری تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار