سرپرست اداره مسافر اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: با توجه به افزایش شمار سفرهای تابستانی، نظارت بر جابه جایی مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی و عملکرد شرکت های حمل و نقل مسافربری تشدید شده است.
کد خبر: ۲۹۷۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶ 17 September 2016
شرفی با بیان اینکه در طرح تابستانه با تخلف های احتمالی به شدت برخورد می شود اظهار داشت: به منظور ارتقای سطح خدمات، برخورد با متخلفان در عرصه حمل و نقل در دستور کار قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: در صورت انعکاس شکایت و تخلف از شرکت های مسافربری و یا رانندگان، بلافاصله برخورد قانونی اعمال و ضوابط حاکم بر بخش حمل و نقل بدون اغماض اعمال می شود.
شرفی افزود: به منظور ارتقای کیفی سطح خدمات به مسافران تابستانی، گشت های مشترک توسط ارگان های مختلف ذی ربط راه اندازی شده است و عملکرد در این زمینه رصد و کنترل می شود.
وی تصریح کرد: در این گشت های مشترک، تیم نظارتی شامل نمایندگان اداره کل حمل و نقل و پایانه ها، تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی و تشکل های صنفی استان از ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری برون شهری و شرکت های مسافربری بازدید می کنند.
وی خاطرنشان کرد: توقف در زمان و مکان مناسب برای ادای فریضه نماز، رعایت بهداشت ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری واطلاع رسانی لازم به مسافران از جمله شاخص ها برای ارزیابی سطح خدمات به مسافران است و ارائه این خدمات از حقوق مسافران به شمار می رود.
سرپرست اداره مسافر اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای از مسافران و شهروندان درخواست کرد هر گونه شکایت، انتقاد و پیشنهاد خود را از طریق سامانه پیام کوتاه این اداره کل به شماره 30009900090800 منعکس کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار