رئیس هیات دو و میدانی استان قزوین گفت: تیم نونهالان پسر در مسابقات دو و میدانی منطقه ای کشور با کسب 22 امتیاز به مقام چهارم دست یافت.
کد خبر: ۲۹۷۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸ 18 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حسن جوادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات دو و میدانی منطقه ای نونهالان کشور از 24 تا 27 شهریور ماه در مناطق شش گانه استان های سراسر ایران برگزار گردید و نفرات برتر هر رشته معرفی شدند.
وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات که با هدف شناسایی استعدادهای دو و میدانی رده سنی نونهالان برگزار شد، نفرات برتر هر رشته اواخر مهر ماه سال جاری در مسابقات برترین های نونهالان کشور حضور پیدا خواهند کرد.
جوادی با اشاره به نتایج مسابقات منطقه ای نونهالان دختر در منطقه یک اظهارکرد: در ماده پرش ارتفاع فائزه یعقوبی با ثبت رکورد 1.25 متر به رتبه دوم دست یافت و در نهایت تیم اعزامی نونهالان دختر قزوین با کسب 13 امتیاز به مقام پنجم رسید.
وی با اشاره به نتایج پسران افزود: سبحان رضایی در ماده 100 متر با مانع با ثبت رکورد 14:07 ثانیه به مقام دوم و علی محمدی در ماده 1500 متر با رکورد چهار دقیقه و 56 ثانیه به مقام سوم دست یافتند.
وی ادامه داد: در ماده پرتاب وزنه امیرحسین رحمانی با رکورد 16 متر به مقام اول دست یافت و در نهایت تیم اعزامی قزوین با کسب 22 امتیاز به مقام چهارم کشوری نایل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار