مدیرکل استاندارد لرستان:
مدیرکل استاندارد لرستان از صدور پروانه بازرسی برای پنجمین شرکت بازرسی استانی خبرداد. این پروانه مربوط به شرکت آساره پرداز پاسارگاد برای بازرسی و نمونه برداری از کالاهای داخلی و صادراتی و نمونه برداری از کالاهای وارداتی در زمینه های پتروشیمی، لوازم الکتریکی، لوازم برقی خانگی، شیمیایی و پلیمری، و مصالح ساختمانی غیر فلزی می باشد.
کد خبر: ۳۰۴۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹ 01 October 2016
به گزارش تابناک لرستان،مدیرکل استاندارد لرستان گفت: پروانه بازرسی برای پنجمین شرکت بازرسی استانی صادر شد.
این پروانه مربوط به شرکت آساره پرداز پاسارگاد برای بازرسی و نمونه برداری از کالاهای داخلی و صادراتی و نمونه برداری از کالاهای وارداتی در زمینه های پتروشیمی، لوازم الکتریکی، لوازم برقی خانگی، شیمیایی و پلیمری، و مصالح ساختمانی غیر فلزی می باشد.
*در حال حاضر پنج شرکت بازرسی کالا در استان لرستان فعالیت دارد.
رییس اداره اندازه شناسی و اوزان و مقیاسها اداره کل استاندارد لرستان نیز اعلام کرد: در شش ماهه اول سال جاری 103 باسکول سنگین در استان مورد آزمون دوره ای قرار گرفت.
 علیرضا شفایی با اعلام این خبر گفت: در راستای بررسی صحت کارکرد باسکول های چرخدار جاده ای، در نیمه اول سال جاری، یکصد و سه آزمون دوره ای باسکول سنگین با استفاده از توان کارشناسی آزمایشگاه همکار انجام گرفت که با توجه به برنامه 156 مورد آزمون، ابلاغی از ستاد مرکزی، تحقق 66 درصدی برنامه دیده می شود.
وی افزود: در زمینه وسایل سنجش سبک نیز 1412 آزمون دوره ای انجام شد و بر این اساس ترازوهای مورد استفاده در واحدهای صنفی به ویژه طلافروشی ها، بررسی شدند.
رییس اداره اندازه شناسی و اوزان و مقیاسهای اداره کل بیان کرد: آزمون دوره ای ترازوها و باسکول های متحرک و ثابت به صورت سالی یک بار انجام می شود.
 
منبع: تابناک
برچسب ها: صدور ، پروانه ، استاندارد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار