کد خبر: ۳۰۵۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸ 02 October 2016

1440652480_dsc01773

با گذشت یک ماه از موعد مقرر برای تشکیل هیات رئیسه شورای اسلامی شهر پلدختر به علت آبستراکسیون یک طیف از این شورا تشکیل هیات رئیسه تعیین نشده است.

اعضای شورای اسلامی شهر پلدختر از سوی فرماندار برای تشکیل هیات رئیسه شورای اسلامی شهر در چهارمین سال فعالیت خود دعوت شده بودند که به علت غیبت چهار عضو این شورا هیات رئیسه برای چهارمین جلسه متوالی جلسه از رسمیت افتاده و همچنان شورای اسلامی شهر پلدختر بدون رئیس و اعضای هیات رئیسه عملا غیر فعال است.

در شهریور ماه امسال با نعمت پور دعوت رئیس شورای شهر اعضای شورا برای تشکیل هیات رئیسه طی دو نوبت دعوت شده بودند که با غیبت ماندآنا آکسونیان ،روزه نیازی و نورالدین پورنصیر سه عضو شورای شهر جلسات شورای شهر از رسمیت افتاده و به دلیل آبستراکسیون این شورا بدون هیات رئیسه ماند.

غیر قانونی بودن ریاست نعمت پور به دلیل تشکیل نشدن جلسات شورا در زمان مقرر برای تشکیل هیات رئیسه در چهارمین سال فعالیت از جمله استدلالاتی بود که سه عضو غایب شورا در توجیه عدم حضور خود در دو جلسه شورای شهر بیان شده بود.

اصرار اعضای غایب شورا شهر مبنی بر غیر قانونی بودن هیات رئیسه و رئیس شورا و زیر سوال بردن دعوت نامه های نعمت پور در نهایت باعث شد تا فرماندار پلدختر بر اساس قانون از اعضای شورای اسلامی شهر پلدختر بخواهد برای تشکیل هیات رئیسه در سالن اجتماعات فرمانداری پلدختر حضور پیدا کنند.

در جلسه قبل که با دعوت نامه نورالدین درمنان فرماندار پلدختر از اعضای شورای شهر همراه شده بود سه عضو شورای شهر شامل نادعلی نعمت پور ،شهاب محمودی و روح اله عالی پور از حضور در جلسه شورای شهر برای تشکیل هیات رئیسه خودداری کردند.

عصر امروز شنبه دهم مهرماه در دومین جلسه ای که بنا بود به دعوت فرماندار پلدختر هیات رئیسه شورای پلدختر تشکیل شود شمار سه عضو غایب شورای شهر به چهار عضو رسیده و علاوه بر محمودی ،نعمت پور و عالی پور این بار روزه نیازی نیز از حضور در جلسه شورای شهر برای تشکیل هیات رئیسه سر بازد.

%d8%b4%d9%88%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d9%be%d9%84

                                                                 چهار عضو غایب جلسه امروز شورای شهر پلدختر

عدم حضور نیازی در جلسه امروز در حالی تامل برانگیز بوده که چهار عضو شورای شهر شامل رفیعی ،آکسونیان ،نیازی و پور نصیر در نشستی چهار نفره به منظور پایان دادن به بحث اختلافات شورای شهر جهت تشکیل هیات رئیسه با پیشنهاد یکی از اعضای شورای شهر شیوه ای را برگزیده بودند که یکسال پایانی شورای شهر به دو شش ماهه تقسیم شده و دو عضو شورای شهر که در این ائتلاف چهار نفره قرار دارند با قرعه کشی به عنوان رئیس و دو عضو هم بعنوان نایب رئیس شورا در چهارمین سال فعالیت برگزیده شودند.

بر اساس توافقی که در منزل یکی از اعضای شورای شهر با حضور چهار عضو مذکور تشکیل شده بود قرعه کشی برگزار و ماندانا آکسونیان بعنوان رئیس شش ماهه اول به همراه نایب رئیسی روزه نیازی و مرتضی رفیعی بعنوان رئیس شش ماهه دوم با نایب رئیسی نورالدین پورنصیر انتخاب شده بودند.

در واکنش به این توافق در جلسه اولی که به دعون فرماندار پلدختر از اعضای شورای شهر صورت گرفته بود محمودی ،عالی پور و نعمت پور در جلسه شرکت نکردند تا شورای شهر از رسمیت افتاده و نتواند توافقی که بین چهار عضو دیگر شورا شکل گرفته بود عملی شود.

اخبار غیر رسمی حاکی از نارضایتی و جدایی روزه نیازی از ائتلاف چهار عضو شورای شهر است و به همین دلیل او نیز در جلسه امروز که امام جمعه پلدختر نیز حضور داشته بود شرکت نکرد تا کلاف این شورا برای تشکیل شورای شهر سردرگم تر از قبل شده و معمای انتخاب رئیس شورای شهر پلدختر در آخرین سال فعالیت خود پیچیده تر شود.

Image result for ‫شورای شهر پلدختر‬‎

ماندآنا آکسونیان عضو شورای اسلامی شهر پلدختر در گفتگو با بلوطستان گفت: در دومین جلسه ای که به دعوت فرماندار پلدختر از اعضای شورای شهر برای تشکیل هیات رئیسه امروز برگزار شد متاسفانه چهار عضو شورای شهر شرکت نکردند.

وی با بیان اینکه تشکیل نشدن هیات رئیسه روند خدمت رسانی شورای شهر به شهروندان را مختل می کند،افزود:  اعضای شورای شهر پلدختر بیایند و در یک فضای دوستانه هیات رئیسه شورای شهر را تشکیل دهند زیرا از این وضعیت مردم نگران هستند.

آکسونیان تصریح کرد: در جلسه امروز امام جمعه محترم پلدختر نیز حضور داشتند و زیبنده نیست با عدم دعوت برخی از اعضای شورای شهر  در روند خدمت رسانی به مردم خلل وارد شود.
منبع : بلوطستان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار