رویدادهای بهزیستی لرستان ؛
با حضورجمع کثیری از مدیران و فرهیختگان و خیرین ،در مرکز سالمندان حاج صدیق، واجرای برنامه های متنوع هنری و فرهنگی توسط هنرمندان مطرح استان ، روز سالمند را گرامی داشتند.
کد خبر: ۳۰۵۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳ 02 October 2016
به گزارش تابناک لرستان ،با حضورجمع کثیری از مدیران و فرهیختگان و خیرین ،در مرکز سالمندان حاج صدیق، واجرای برنامه های متنوع هنری و فرهنگی توسط هنرمندان مطرح استان ، روز سالمند را گرامی داشتند.
به مناسبت 10 مهرماه روز جهانی" سالمندان "جمع کثیری از مدیران بهزیستی، نخبگان و فرهیختگان و هنرمندان استان با حضور در سرای سالمندان حاج صدیق و اجرای برنامه های متنوع هنری و فرهنگی توسط هنرمندان مطرح استان ، لحظات شاد و مفرحی را رقم زدند.
" دکتر اسداله حیدری" مدیرکل بهزیستی لرستان در ابتدای مراسم ضمن گرامیداشت روز سالمند که امسال با شعار " نه علیه هر گونه تبعیض سنی" برگزار میشود ،گفت سالمندان بعنوان در و گوهر گرانبهایی هستند که باید قدرآنها را بیشتر بدانیم و از تجربیات آنان در تمام زمینه ها بهره مند شویم.وی افزود 8 درصد جمعیت استان را سالمندان تشکیل میدند که در چندسال آینده این آمار دو برابر خواهد شد.
بنایراین ما در بهزیستی بدنبال ارائه خدمات علمی و تخصصی به این قشرعزیز هستیم و از صدا و سیما و رسانه ها تقاضا داریم ما را در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در خصوص پیامدهای سالمندی  در جامعه و درک این پدیده، مارا  یاری کنند.
خاطر نشان میشود " سردار قنبری" فرماندهی و جمعی از معاونین انتظامی استان  نیزدر این مراسم حضور یافتند. و موجب خرسندی سالمندان حاضر شد
شایان ذکر است در این آیین "علی امرایی"کارگردان و سید نوری موسوی " ممه جو" گروه موسیقی آساره به سرپرستی حامد فیضیان ، گروه نمایشی خاله شاپرک و جمعی از هنرمندان به اجرای برنامه های شاد و مفرح پرداختند.که جمعی از سالمندان  به وجد آمده وبا رقص محلی  هنرمندان را همراهی کردند.
 

بهزیستی لرستان یکی از پیشگامان و منظم ترین دستگاه اجرایی در خدمت رسانی به ایثارگران است

 حضور مشاور امور ایثارگران استاندار و نماینده بنیاد شهید در ستاد بهزیستی لرستان و ارزیابی خدمات ارائه شده به ایثارگران شاغل در بهزیستی با حضور مدیران وسایر اعضای کمیته امور ایثارگران
جلسه امور ایثارگران بهزیستی با حضور " دکتر اسداله حیدری" مدیرکل و جمعی از معاونین و کارشناسان بهزیستی لرستان، " نادر قربانی" مشاور امور ایثارگران استاندار و "سراب یاسی" مسئول حراست بنیاد شهید ، بمنظور ارزیابی خدمات ارائه شده به ایثارگران شاغل در اداره کل بهزیستی استان، برگزار شد.
مدیرکل بهزیستی لرستان در ابتدا با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران انقلاب اسلامی ، امنیت امروز کشور را مرهون از خودگذشتگی و جانفشانی شهدا و ایثارگران برشمرد و افزود در منطقه ما، که امروزه پر از آشوب و ناامنی است، بواسطه ثمره خون شهدا کشور در امنیت کامل بسر می برد .بنابراین اگر ما شهدا رافراموش کنیم دچار خسران و ضرر و زیان جبران ناپذیری خواهیم شد.
" مسعود نیکفر" مشاور امور ایثارگران و معاونت پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی لرستان گفت تعداد 144 نفر از کارکنان بهزیستی لرستان عضو خانواده شهدا و ایثارگران هستند که16نفر آزاده و 32نفر جانباز هستند که 21 درصد جمعیت کارکنان شاغل را تشکیل میدهند،و64 درصد پستهای مدیریتی در اختیار ایثارگران بهزیستی قرار گرفته است
وی در ادامه افزود ما مفتخریم که تمام سعی و توان خود را در خدمت رسانی به خانواده بزرگ ایثارگران، بکار گرفته ایم که پیگیری فوق العاده ویژه کارکنان ایثارگر ، تجلیل از ایثارگران و خانواده های آنان در مناسبت های مختلف ، معرفی جهت دریافت تسهیلات بانکی ، پیگیری بیمه تکمیلی ایثارگران و انجام امور حقوقی آنها بخشی از خدماتی است که به این قشر عزیز ارائه کرده ایم.
" نادر قربانی" مشاور امور ایثارگران استاندار نیز با تقدیر از مدیر کل و کارکنان بهزیستی بواسطه ارائه خدمات ارزشمند به ایثارگران افزود بهزیستی یکی از پیشگامان و منظم ترین دستگاه اجرایی ، در خدمت رسانی به ایثارگران است.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار