پایانه مرزی مهران درایلام مهمترین کانون تردد زائران به عتبات عالیات است که روزانه بطور متوسط پنج هزار نفر از این مرز تردد می کنند.
کد خبر: ۳۰۷۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱ 06 October 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ محمدرضا مروارید روز پنجشنبه در حاشیه بازدید در پایانه مرزی مهران اظهار کرد: هم اکنون 18 گیت ورودی و 18 گیت خروجی برای تسهیل در تردد زائران در مرز مهران آماده ارائه خدمات است.

وی افزود: به منظور ایجاد سهولت در تردد زائران 10 گیت ورودی در این پایانه مرزی را به ارائه خدمات به زائران خروجی از مرز اختصاص دادیم تا خروج زائران از کشور در زمان کمتری انجام شود.

مروارید تاکید کرد: از زائران متقاضی خروج از کشور درخواست می کنیم با توجه به افزایش حجم ترددها در ایام محرم نسبت به دیگر ایام سال از این مرز، با صبر و حوصله مسئولان اجرایی و عوامل پلیس گذرنامه را در ارائه خدمات یاری کنند.

وی یادآور شد: هم اکنون هیچ مشکلی برای تردد زائران از این پایانه مرزی وجود ندارد و امکانات موجود جوابگوی حجم زائران است و اگر کمبودی باشد بسرعت از سوی مسئولان مرتبط جبران می شود.

این پایانه مرزی در ایام منتهی به اربعین حسینی با بیشترین حجم و تقاضا برای سفر به عتبات عالیات روبرو است بطوری که در ایام اربعین سال گذشته بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر از این مرز تردد کردند که پیش بینی می شود این میزان امسال به بیش از 2 میلیون زائر برسد.

 برای تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی 100 گیت ورودی و خروجی در پایانه مرزی مهران پیش بینی شده تا در حداقل زمان امکان خروج و ورود زائران فراهم شود./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار