فرماندار ملکشاهی گفت: شهرستان ملکشاهی تا کنون با مشارکت 51/46 درصدی در سطح استان پیشتاز است ابراز امیدواری کرد در چند روز باقی مانده تا پایان فرصت ثبت نام اینترنتی این مشارکت به بالای 50 درصد نیز برسد.
کد خبر: ۳۱۲۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹ 17 October 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛ "حسینعلی موسوی"  اظهار کرد:  بیش از 16 پایگاه ستاد سرشماری نفوس و مسکن در شهرستان ثبت نام اینترنتی مردم ملکشاهی به صورت رایگان انجام می دهند.


موسوی اظهار کرد: مشارکت مردم در ثبت نام اینترنتی علاوه بر دقت و سرعت بیشترنسبت به مراجعه حضوری در کاهش هزینه این طرح ملی نیز بسیار مؤثر است.

فرماندار ملکشاهی گفت: امروزه استفاده از فناوریهای نوین از جمله اینترنت یکی فاکتورهای مهم توسعه محسوب می شود که بایستی بستر لازم جهت استفاده عموم مردم در مناطق مختلف شهری و روستایی فراهم گردد.

وی با اشاره به اهمیت سرشماری سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 گفت: این سرشماری، مبنای برنامه ریزی در همه زمینه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی است.

موسوی با تأکید بر لزوم همکاری مردم با مأموران سرشماری در مرحله دوم این طرح افزود: داشتن اطلاعات صحیح آماری، نشان می دهد که صرف اعتبارات و سرمایه گذاری ها باید در چه قسمت هایی انجام شود.

سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 در دو مرحله اینترنتی و حضوری است که مرحله اینترنتی آن سوم مهر آغاز و تا 27 مهر ماه ادامه دارد و مرحله حضوری نیز از 28 مهر با مراجه مأموران سرشماری در درب منازل آغازخواهد شد./م




منبع:ایلام بیدار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار