مقام نخست طرح نهضت قرآنی استان ایلام با جلب مشارکت 61 و 13 دهم درصدی جامعه ایثارگری به بنیاد شهید و امور ایثاگران شهرستان بدره رسید.
کد خبر: ۳۱۵۰۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲ 21 October 2016
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثاگران بدره گفت: طرح نهضت قرآنی در ایام محرم و با هدف آشنا کردن بیشتر خانواده های شاهد و ایثارگر با فرهنگ قرآنی و ترویج و توسعه این فرهنگ در جامعه هدف برگزار شد.

به گزارش تابناک ایلام؛کرم فرجی روز پنجشنبه با اشاره به اهمیت فرهنگ قرآنی در جامعه اظهار کرد: 20 نفر از جامعه تحت پوشش این نهاد در رشته های مختلف قرآنی شناسایی شده و تحت آموزش های لازم قرار گرفتند تا در مسابقات مختلف حفظ، قرائت و تفسیر مفاهیم در بخش استانی و کشوری حضور یابند.

وی آشنایی با قرآن را انسان ساز دانست و افزود: تمام مفاهیم لازم برای سعادت بشری در مفاهیم ارزشمند این کتاب الهی نهفته است و همه افراد جامعه لازم است با تدبر در تفاسیر انجام شده، راه درست زیستن و کسب معارف بلند انسانی و اجتماعی را کسب کنند.

فرجی با بیان اینکه شهرستان بدره 60 شهید والامقام و 15 آزاده تقدیم نظام اسلامی کرده است، تاکید کرد: 150 نفر نیز به عنوان خانواده جانبازان تحت پوشش این نهاد قرار دارند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار