کد خبر: ۳۱۸۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰ 26 October 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛ بازی تیم های پالایش گاز ایلام و آینده سازان میهن اصفهان در چارچوب هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور روز جمعه هفتم آبان در ایلام برگزار می شود.

سرمربی تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام با اشاره به شرایط مطلوب بازیکنانش برای این دیدار گفت: آمادگی خوبی برای برگزاری این دیدار داریم.

فاطمه حیاتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بازیکنان این تیم در شرایط و آمادگی جسمی خوبی بسر می برند و تلاش می کنیم سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم.

وی با بیان اینکه تیم پالایش گاز می خواهد در این دوره مسابقات استعدادهای خود را به نمایش بگذارد، افزود: می خواهیم رقیب قدری برای تیم های دیگر باشیم.

حیاتی تاکید کرد: در هفته گذشته در مقبل حریق کردستانی خود پیروز شدیم و خوشبختانه مشکل خاصی از نظر مصدومیت بازیکنان به جز یک مورد نداریم ضمن اینکه بازیکن محروم هم نداریم.

وی با اشاره به بازی معوق تیم پالایش گاز با استقلال تهران گفت: قرار است این بازی معوق روز 25 آبان برگزار شود.

حیاتی یادآور شد: هشت نفر از بازیکنان تیم ما غیر بومی هستند و با همت شرکت گاز امکانات رفاهی از جمله خوابگاه و تغذیه مناسب برای آنها فراهم شده تا در بهترین شرایط به دیدار رقیبان خود برویم.

وی اضافه کرد: یک کارشناس تغذیه در کنار تیم ما حضور دارد تا با کنترل وضعیت سلامتی بازیکنان از جمله افزایش و کاهش وزن و چگونگی استفاده از مکمل های مجاز آنها، شرایط جسمانی آنها را مد نظر داشته باشد.

سرمربی پالایش گاز ایلام گفت: با پیگیری های بعمل آمده قرار است بزودی یک روانشناس و کارشناس بدنسازی نیز به کادر فنی این تیم اضافه شود چرا که وجود چنین کارشناسانی در روند پیشرفت ورزشکاران با استعداد تاثیر ویژه ای دارد.

تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام در هفته دوم این مسابقات برابر تیم سیرجان با نتیجه یک بر یک متوقف شد و در هفته سوم و چهارم با پیروزی برابر استقلال اهواز و راهیاب ملل سنندج با هفت امتیاز رتبه خوبی در جدول رده بندی دارد ضمن اینکه بازی هفته اول این تیم مقابل استقلال تهران نیز قرار است 25 آبان برگزار شود./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار