کارگران شرکت مخابرات لرستان:
جمعی از کارگران شرکت مخابرات با حضور وتجمع مقابل مجلس خواستار رسیدگی به مشکلاتشان شدند
کد خبر: ۳۲۰۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵ 30 October 2016
به گزارش خبر نگارتابناک لرستان؛ امروزیکشنبه مورخ 09/08/95 حدود 1000نفر  از کارگران شرکت مخابرات کشور که تعدادی ازانها ازکارگران شرکت مخابرات استان لرستان بودند با تجمع در درب ورودی مجلس و با در  دست داشتن  نوشته هایی  خواستار رسیدگی هرچه سریعتر مسولین به وضعیت معیشتی وشغلیشان  شدند..
 
 
بهروز نازار نماینده لرستانی کمپین مخابرات کشور که نمایندگی تمامی کارگران شرکت مخابرات  رابرعهده داشت درگفتگو با خبرنگار تابناک گفت: تنها خواسته ما حذف واسطه ها از شرکت مخابرات و عقد قراردادمستقیم وطرح طبقه بندی مشاغل با توجه به اصل 36و38 قانون کاراست وامیدواریم مسولین هرچه زودتر پاسخگو باشندو فکری به حال ما بکنند..
 
یکی از کارگران شرکت مخابرات لرستان هم گفت: درسال گذشته نیز تجمعی مقابل مجلس داشتیم و درانجا هم به ما قول پیگیری مطالباتمان داده شد اما تا کنون نه تنها وضعیتمان بهتر نشده بلکه روز به روز هم بدتر میشود و هرلحظه استرس اخراج وتعدیل ازشرکت راداریم واین مشکلات به خانواده های ماهم منتقل شده است..
 
یکی دیگر از کارگران تجمع کننده گفت: حدود 28 روز قبل هم تجمعی مشابه  این تجمع داشتیم که باز قولهایی به ماداده شده اما  تاکنون به انها  عمل  نشده است. چندروز پیش هم پس از مطلع شدن مسولان شرکت از تجمع امروز جلسه ای برگزار شد که متاسفانه با ید بگویم بجز بداخلاقی و تهدید به اخراج حاصلی نداشت و به کارگران اعلام شد بعد از شرکت در تجمع مقابل مجلس از ورودتان به شرکت و پشت میزهایتان جلوگیری خواهیم کرد که همین موضوع باعث شد که به جدیت دراین تجمع شرکت کنیم وتا حصول نتیجه مورد قبول به اعتراضاتمان ادامه خواهیم داد..
 
 
ما فقط دنباله حق وحقوقمان هستیم و امنیت شغلی میخواهیم و انتظار داریم به عنوان شهروند این جامعه که دران زندگی میکنیم به خواستهایمان توجه شود.
 
به عنوان نمونه حقوق  بنده با مدرک کارشناسی ارشد وبیست سال سابقه کار  وتخصص در شغلم ، از یک خدماتی با مدرک زیر دیپلم برابر است ودربعضی اوقات حتی کمتر!!!
 
 
قابل ذکر است در این تجمع کارگرانی از شهرهای دورود،خرم  اباد،الیگودرز،کوهدشت،نوراباد استان لرستان حضور داشتند که بیرانوند  نماینده حوزه خرم اباد  و کیانپور نماینده دورود وازنا باحضور درمیان تجمع کنندگان قول پیگیری دادند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار