دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی:
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پرچم اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار در مسیر راهپیمایی بیرجند طراحی شده است، اظهارکرد: راهپیمایان این دو پرچم را لگدکوب و از شیطان بزرگ اعلام انزجار کنند.
کد خبر: ۳۲۱۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶ 01 November 2016
حمدامین کریمی ظهر امروز (10 آبان) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: مبارزه با استکبار از رسالتهای انبیاء الهی بوده است و امام راحل می فرماید« آمریکا و استکبار در تمامی زمینه ها افرادی را برای شکست انقلاب اسلامی در آستین دارند».   وی با بیان اینکه برخی ازدولتمردان جذب وعده های توخالی استکبار و امریکا شدند، افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری خواستار تقویت دستگاه دیپلماسی کشور هستیم.  
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت یوم الله 13 آبان، گفت: پرچم اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار در مسیر راهپیمایی بیرجند طراحی شده است، اظهارکرد: راهپیمایان این دو پرچم را لگدکوب و از شیطان بزرگ اعلام انزجار کنند.   کریمی با اشاره به برپایی تریبون آزاد پیرامون استکبارستیزی و مذاکرات، ادامه داد: این تریبون آزاد قبل از شروع مراسم راهپیمایی در روز 13 آبان در میدان شهدا برگزار خواهد شد.
  وی توزیع بیانیه روز قدس،‌ پوسترهای استکبارستیزی را از دیگر برنامه های بسیج دانشجویی استان اعلام کرد.
  مهدی مزگی نژاد، مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی خراسان جنوبی هم از برگزاری 10 عنوان برنامه به مناسبت هفته استکبارستیزی در دانشگاه های شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: نشست سیاسی، برپایی کرسی آزاد اندیشی، تریبون آزاد با موضع استکبارستیزی و سخنرانی اساتید کشوری در دانشگاه ها از جمله این برنامه ها است.   به گفته وی بحث استکبارستیزی تنها مختص به بک هفته نیست و باید در طول سال به مسائل استکبار در سطح دانشگاه ها و جامعه پرداخته شود و جنایات امریکا و استکبار جهانی را معرفی کنیم تا روحیه استکبارستیزی در جامعه تقویت شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار