مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام گفت: کلیه نمازخانه های بین راهی این استان در آستانه فرا رسیدن ایام اربعین حسینی و به منظور خدمات دهی و رفاه حال زائران ساماندهی و تجهیز می شوند.
کد خبر: ۳۲۱۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳ 01 November 2016


به گزارش تابناک ایلام ؛فیض الله رضایتی روز سه شنبه  گفت: بر اساس برنامه ریزی ها بررسی وضعیت 35نمازخانه بین راهی استان در دستور کار این ستاد قرار گرفته و در صورت نیاز به امکانات لازم اعم از موکت و مهر نماز تجهیز خواهند شد.


وی با بیان اینکه این نمازخانه ها در مسیرهای ارتباطی استان آماده ارایه خدمات شبانه روزی به زائران هستند، اظهار کرد: علاوه بر این تعدادی از مساجد استان نیز با تاکید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بصورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی خواهند بود.


وی گفت: در شهرستان مرزی مهران با توجه به جمعیت زائران با همکاری شهرداری تهران خیمه هایی برای اقامه نماز احداث و برای خدمات دهی به زائران مهیا و تجهیز خواهند شد.


رئیس ستاد اقامه نماز استان ایلام یادآور شد: تمامی امکانات لازم بکار گرفته شده تا زمینه اقامه نماز اول وقت برای زائران اربعین فراهم شود.


مرز بین المللی و پایانه مرزی مهران در 95 کیلومتری جنوب غربی ایلام قرار دارد و مهمترین معبر تردد زائران به عتبات عالیات است و در ماه های محرم و صفر بویژه اربعین کانون اصلی و مهم تردد زوار سوگوار حسینی بود.


بیش از یک میلیون و 500 هزار زائر عزادار حسینی اربعین پارسال برای شرکت در آیین های سوگواری و زیارت عتبات عالیات از راه مرز بین المللی مهران به کشور عراق سفر کردند و پیش بینی می شود این میزان در اربعین امسال به 2 میلیون نفر افزایش یابد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار