تجمع کارگران کارخانه شیشه قزوین امروز در مقابل این کارخانه واقع در جاده رشت با حضور بیش از 100 نفر صورت گرفت.
کد خبر: ۳۲۲۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶ 02 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، تجمع کارگران کارخانه شیشه صبح امروز در مقابل این کارخانه واقع در جاده رشت با حضور بیش از 100 نفر صورت گرفت.

این تجمع به دلیل به تعویق افتادن حقوق کارگران کارخانه شیشه بود که با اعتراض جمعی از کارگران آن صورت گرفت.

یکی از کارگران معترض این کارخانه به نام (م.م) در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: نزدیک به 8 ماه است که حقوق کارگران پرداخت نشده و در این میان هم با مشکلات بسیاری روبه‌رو هستیم.


وی ادامه داد: با توجه به عدم پرداخت حقوق طی امسال با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنیم.

این کارگر اضافه کرد: کارگران قراردادی و استخدامی 2 ماه نخست امسال حقوق دریافت کرده‌اند اما کارگران پیمانی هشت ماه است که ریالی حقوق دریافت نکرده‌اند و در این میان مسؤولان این کارخانه هم پاسخگو نیستند.

(س.ر) یکی دیگر از کارگران کارخانه شیشه قزوین با اشاره به عدم پرداخت عیدی سال گذشته کارگران این کارخانه اظهار داشت: مدیران این شرکت وعده سر خرمن به کارگران می‌دهند اما تاکنون اقدامی برای تحقق این امر صورت نگرفته است.


وی افزود: با توجه به اینکه مکاتباتی با مسؤولان استان قزوین برای رفع مشکلات پرداخت حقوق صورت گرفته اما تاکنون برای رفع مشکلات گامی برداشته نشده است.

این کارگر ادامه داد: در سفر هیأت دولت به استان قزوین هم مشکلات از طریق پیام‌رسان به اطلاع مسؤولان رسانده شده اما به صورت عملی اقدامی انجام نشده است.

وی با بیان اینکه مسؤولان باید تدابیری برای وضعیت کارخانه‌ها و شرکت‌های این‌چنینی بیاندیشند، عنوان کرد: کارگران خواستار مطالبه و دریافت حقوق خود هستند و مسؤولان باید به داد آن‌ها برسند.


(س.ر) یادآور شد: چرا مسؤولان و نه کارفرما پاسخ قانع‌کننده‌ای به کارگران نمی‌دهند و یکی از مشکلات کارگران همین عدم پاسخگویی است که بلاتکلیف بوده و حقوقی دریافت نکرده‌اند.

وی مطرح کرد: تعدادی از کارگران مشکلات خود را در قالب نامه‌‌ای به استاندار قزوین، فرماندار و شورای این شهر مطرح کردند که هنوز هیچ پاسخی دریافت نکرده‌اند.

این کارگر یادآور شد: کارخانه شیشه قزوین از جمله کارخانه‌های این استان است که در بخش‌های مختلف درآمد قابل توجهی را دارد اما از پرداخت حقوق به کارگران دریغ و امتناع می‌ورزد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار