مدیر کمیته امداد امام خمینی اسدآباد با اشاره به اینکه 600 یتیم در سطح شهرستان اسدآباد زیر پوشش کمیته امداد هستند، گفت: این تعداد یتیم بیش از یک‌هزار حامی دارند.
کد خبر: ۳۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷ 07 February 2015
مدیر کمیته امداد امام خمینی اسدآباد با اشاره به اینکه 600 یتیم در سطح شهرستان اسدآباد زیر پوشش کمیته امداد هستند، گفت: این تعداد یتیم بیش از یک‌هزار حامی دارند.

به گزارش فارس ، در پنجمین روز از دهه‌فجر، فرماندار شهرستان اسدآباد به همراه بخشدار مرکزی، مدیر کمیته امداد امام خمینی و تعدادی از کارکنان این نهاد از یکی از بانوان بی‌سرپرست زیر پوشش کمیته امداد دلجویی کردند.

در این مراسم، محمدرسول طاهری بخشدار مرکزی اسدآباد حمایت از 2 فرزند یتیم این خانواده را قبول کرد.

در این مراسم محمد نوشادی‌مقدم مدیر کمیته امداد امام خمینی اسدآباد با اشاره به اینکه 600 یتیم در سطح شهرستان اسدآباد زیر پوشش این نهاد هستند، گفت: این تعداد یتیم بیش از یک‌هزار حامی دارند.

فرماندار اسدآباد هم با گرامیداشت انقلاب اسلامی اظهار کرد: تشکیل نهاد کمیته امداد امام خمینی یکی از دستاوردهای این انقلاب و به عنوان یک نهاد مردمی است که در راستای کمک به محرومان و افراد بی‌بضاعت تشکیل شد.

مسعود بکایی با اشاره به اینکه این نهاد به دستور امام خمینی (ره) در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شده است، افزود: محرومیت‌زدایی و کمک به همنوعان در سطح جامعه از اهداف مهم این نهاد انقلابی و مردمی بوده است.

وی با بیان اینکه بنیان کمیته امداد امام خمینی در اوایل انقلاب بر پایه کمک‌های مردمی نهاده شده است، خاطرنشان کرد: امروزه بودجه‌های دولتی کفاف حمایت از افراد کم‌درآمد جامعه را نمی‌دهد و باید خیرین و افراد نیکوکار در رفع مشکلات مالی این افراد گام بردارند.

فرماندار اسدآباد در ادامه به اجرای طرح اکرام و حامی‌یابی در کمیته امداد امام خمینی اشاره کرد و افزود: کمک‌های حامیان مددجویان نباید تنها مالی باشد بلکه می‌توان از لحاظ مسائل عاطفی هم با یتیمان ارتباط خوبی برقرار کرد.

وی به ایجاد اشتغال خانگی و پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی اشاره کرد و گفت: زنان بی‌سرپرست قادر به انجام کار در منزل می‌توانند از تسهیلات مشاغل خانگی استفاده کرده و درآمدی برای خود ایجاد کنند.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار