معاون استاندار قزوین:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قزوین گفت: با توجه به حجم تولید انگور و کشمش در شهرستان تاکستان ، از این پس میز کشمش با مدیریت فرمانداری شهرستان تاکستان تشکیل می شود.
کد خبر: ۳۲۳۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰ 05 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، منوچهر حبیبی صبح شنبه در جلسه بررسی وضعیت کشمش استان اظهار کرد: کشمش به عنوان یک محصول استراتژیک محسوب می شود و از طرفی نیز با توجه به صادراتی بودن این محصول باید ضمن برنامه ریزی بر روی تولید این محصول، نسبت به خرید به موقع و مناسب آن نیز برنامه ریزی شود.

وی ادامه داد : در دنیای امروز محصولاتی مثل انگور و کشمش به صورت رقابتی معامله می شود، بنابراین باید بر دو مقوله قیمت و کیفیت محصول دقت لازم صورت گیرد.

حبیبی تصریح کرد : به محصولاتی که قابلیت صادراتی دارند باید بهاء داده شود و در اولویت اول نیز روی خرید محصول از باغداران برنامه ریزی لازم صورت گیرد و موضوع صادرات محصول در مرحله و الویت دوم باشد تا باغداران با دلگرمی بیشتر نسبت به تولید محصول اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، توضیح داد: سیاست اصلی این دولت در زمینه کشاورزی، رونق در تولید است و بر حمایت از تولید و خرید تضمینی محصول تأکید دارد.

وی در پایان گفت: سازمان همیاری شهرداریهای استان در کنار تعاون روستایی هر چه سریعتر زمینه های لازم برای خرید محصول را فراهم و برنامه های خود در این زمینه را اعلام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار