فرماندار بدره؛
فرمانداربدره با اشاره به کارکردهای مهم نقد در جامعه گفت: نقدها باید سازنده و در مسیر توسعه و پیشرفت باشد ضمن اینکه مسئولان و کارکنان سطوح مختلف ادارات نیز باید پذیرای این نقدها بوده و از آنها برای بهتر شدن امور جاری خود استفاده کنند.
کد خبر: ۳۲۴۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۲ 05 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سیروس مراد حاصلی اظهار کرد: توسعه و پیشرفت در امور اجرایی ادارات و نهادها با نقد منصفانه اصحاب رسانه و سایر افراد آگاه و دلسوز جامعه روند رو به رشدی می یابد و باعث می شود افکار نو و دلسوزانه به روند جاری اضافه شود.
 
وی با اشاره به کارکردهای مهم نقد در جامعه افزود: نقدها باید سازنده و در مسیر توسعه و پیشرفت باشد ضمن اینکه مسئولان و کارکنان سطوح مختلف ادارات نیز باید پذیرای این نقدها بوده و از آنها برای بهتر شدن امور جاری خود استفاده کنند.
 
مرادحاصلی تاکید کرد: نقدها می توانند به توسعه متوازن و عملکرد صحیح شناختی و عملیاتی در بین مدیران منجر شده و کمک کنند راهکارهای جدیدی فرا روی آنها قرار گیرد.
 
به گفته وی، البته این نقدها باید در چارچوب وظایف و عملکرد سیستمی مربوط به آن دستگاه باشد و در حیطه شرح وظایف آنان بگنجد در این صورت است که مسئولی بابت کاری که در حوزه فعالیتش نیست، مورد ماخذه و نقد قرار نمی گیرد.
 
وی در مورد فراگیری تاثیر نقدها یادآور شد: گسترش رسانه های دیجیتال و حضور در فضای مجازی جامعه را پویاتر، فعال تر از گذشته کرده البته این امر تاثیرگذاری نقد و فراگیری آن را افزایش داده است.
 
مرادحاصلی گفت: آگاهی بخشی و وجود فضای نقد و پرسش و پاسخ از ضروریات جامعه امروزی است و تمام مدیران بوسیله افکار عمومی در معرض پرسشگری و نقد قرار دارند که این امر حساسیت کاری آنها را افزایش می دهد.
 
وی کارکرد مهم نقد منصفانه را اعتماد سازی دانست و اضافه کرد: صداقت و کسب اعتماد متقابل می تواند حاصل یک نقد منصفانه و بی غرض باشد که فضای اطمینان بخشی را ایجاد می کند ولی تخریب و برهم زدن امنیت و آرامش حاکم بر امور به بهانه نقد عملکردها، برای هر سیستمی خطرناک و آسیب زا است چرا که حد و مرز بین نقد و غرض ورزی نزدیک است و افراد دلسوز و کاردان و آگاه باید بین این دو امر تفکیک قائل شوند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار