مدیر سازمان اردویی و راهیان نورایلام؛
مدیر سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام گفت:امسال با توجه به تقسیم بندی ستاد اربعین کشور زائران 17 استان از مرز مهران عبور می کنند و اتوبوس های راهیان نور این استان ها به استعداد 350 تا 400 دستگاه اتوبوس جوان سیر ایثار در این مدت اقدام به جابجایی زائران استان های مبدا به مرز مهران و سپس از مرز به سکونتگاه خود می کنند.
کد خبر: ۳۲۵۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲ 07 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حجت منصوربیگی روز اظهار کرد: همچنین بنا بر دستورالعمل قرارگاه مرکزی اردوهای راهیان نور کشور و به منظور خدمات دهی مطلوب تر به زائران اربعین همه اتوبوس های راهیان نور سراسر کشوراز 21 آبان با اعزام به مرزهای سه گانه زائران را در رفت و برگشت حمل و نقل و ترابری کنند.
 
وی افزود: امسال با توجه به تقسیم بندی ستاد اربعین کشور زائران 17 استان از مرز مهران عبور می کنند و اتوبوس های راهیان نور این استان ها به استعداد 350 تا 400 دستگاه اتوبوس جوان سیر ایثار در این مدت اقدام به جابجایی زائران استان های مبدا به مرز مهران و سپس از مرز به سکونتگاه خود می کنند.
 
منصوربیگی گفت: همچنین در استان ایلام نیز 13 دستگاه اتوبوس جوان سیرایثار و نیز اردوگاه های ایلام، مهران، دهلران و قرارگاه حضرت امیرالمومنین (ع) در منطقه عمومی بانروشان در خدمت زائران اربعین هستند.
 
وی یادآور شد: پس از پایان آیین های اربعین حسینی (ع) و جابجایی کامل زائران به مبدا خود اعزام اردوی کاروان های راهیان نور کشور به مناطق عملیاتی از سر گرفته می شود.
 
به گزارش تابناک ایلام، سال گذشته در ایام منتهی به اربعین حسینی نزدیک به یک میلیون و 500 هزار زائر سوگوار ایرانی و خارجی برای شرکت در راهپیمایی اربعین از طریق مرز رسمی و بین المللی مهران تردد کردند.
 
انتظار می رود در اربعین امسال شمار ورودی و خروجی زائران سوگوار برای شرکت در آیین راهپیمایی اربعین از راه مرز مهران به حدود 2 میلیون نفر برسد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار