با هدف پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان استان صورت گرفت:
در آیینی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان ایلام ، مدیران کل ،مدیران بانکها و دیگرمسئولین استانی برگزار شد صندوق قرض الحسنه امداد ولایت شعبه استان ایلام با هدف پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان این استان فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۳۲۵۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱ 07 November 2016
در آیینی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان ایلام ، مدیران کل ،مدیران بانکها و دیگرمسئولین استانی برگزار شد صندوق قرض الحسنه امداد ولایت شعبه استان ایلام  با هدف پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان این استان فعالیت خود را آغاز کرد.
به گزارش تابناک ایلام، ضیاء رضایی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در آیین آغاز بکار این صندوق  در سخنانی گفت: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت این استان با نام شعبه غدیر  هفدهمین شعبه استانی این صندوق  در سطح کشور بوده که در استان ایلام  فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی با اشاره به اینکه تسهیلات قرض الحسنه توسط  این نهاد قبلا نیز در راستای اشتغال و کارگشایی به نیازمندان این استان از طریق حوزه وام این نهاد  پرداخت شده است افزود: از این  پس پرداخت این تسهیلات صرفاً از طریق این صندوق و بصورت متمرکز در مرکز استان پرداخت می شود.
رضایی افزود: پرونده سازی برای پرداخت این تسهیلات در شهرستانهای تابعه و توسط ادارات کمیته امداد صورت گرفته و این پرونده ها پس از تکمیل به این صندوق ارسال می گردد و در فرایند پرداخت تسهیلات نیز نیازی به مراجعه مددجویان نیست.
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با ارائه گزارشی از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه این نهاد افزود:  در 7 ماهه نخست امسال بیش از 30 میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی قرض الحسنه به  تعداد بیش از 2 هزار نفر از مددجویان و نیازمندان دارای مشکل پرداخت شده است.
رضایی افزود: در همین مدت مبلغ 43 میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی نیز  به تعداد  370 نفر از مددجویان  جویای شغل پرداخت شده است که در مجموع جمع تسهیلات قرض الحسنه پرداختی این نهاد در سال جاری به بیش از 73 میلیارد ریال رسیده است.
وی ادامه داد:هم اکنون میزان سپرده گذاری این صندوق 425 میلیارد ریال بوده که حدود 25 هزار و 500 نفر از این تسهیلات برخوردار شده اند.
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام افزود: با هدف گذاری های صورت گرفته در نظر است از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت این استان تا پایان امسال تعداد 800 نفر دیگر از تسهیلات  قرض الحسنه کارگشایی و 200 نفر هم از تسهیلات  قرض الحسنه اشتغال برخوردار شوند.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار