مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: 350 دستگاه از اتوبوس های شرکت جوان سیر ایثار متعلق به ستاد راهیان نور کشور از 17 استان زائران را به مرزبین المللی مهران منتقل می کنند.
کد خبر: ۳۲۷۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱ 12 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ حجت الله منصور بیگی اظهار کرد: این تعداد اتوبوس بطور مرتب در حال جابجایی زائران از استان های خود به مقصد مرز بین المللی مهران در 95 کیلومتری جنوب غربی ایلام هستند.
 
وی افزود: با توجه به حجم گسترده تردد زائران از مرز مهران رایزنی های لازم برای افزایش تعداد اتوبوس های شرکت جوان سیر ایثار به 450 دستگاه اتوبوس صورت گرفته است.
 
منصوربیگی یادآور شد: همچنین رایزنی لازم با مسئولان در مرزهای چذابه و شلمچه انجام شده که اگر تردد زائران از این 2 مرز کمتر شده است تعدادی از اتوبوس های این شرکت را برای جابجایی زائران به مهران اعزام کنند.
 
وی با بیان اینکه انتقال زائران با اتوبوس های این شرکت با قیمت مصوب تعیین شده، است، گفت: اتوبوس های جوان سیرایثار بعد از برگشت زائران از آیین های اربعین نیز اقدام به انتقال آنها به استان های خود خواهند کرد.
 
به گزارش تابناک ایلام، بر اساس پیش بینی های انجام گرفته ایام منتهی به اربعین امسال بیش از 2 میلیون زائر مسیر ایلام - عراق را بدلیل برخورداری از مزیت نزدیکی و کوتاهی مسافت تا کربلا برای تردد انتخاب می کنند.
 
مرز بین المللی مهران در 95 کیلومتری جنوب غربی ایلام مهمترین کانون تردد زائران اربعین حسینی به عتبات عالیات است.
 
مسئولان سازمان حج و زیارت اعلام کردند، تاکنون بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر از طریق سامانه سماح برای دریافت ویزای عراق ثبت نام کرده اند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار