فرماندار ایوان:
فرماندار ایوان گفت:مشکل خاصی درمسیرایوان برای تردد زوار وجوندارد.
کد خبر: ۳۲۷۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵ 12 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛معروف بسطامی اظها رکرد: تمهیدات لازم برای اسکان و پذیرایی زائران حرم حسینی(ع) در ایام اربعین در این شهرستان و در قالب شش کمیته اندیشیده شده است.
 
وی افزود: همه دستگاه های این شهرستان در آمادگی کامل و با تجهیزات کامل زیرساختی آماده پذیرایی از زائران در اربعین حسینی هستند.
 
بسطامی یادآور شد: با توجه به افزایش تردد در روزهای نزدیک به اربعین این مسیر از امنیت انتظامی و ترافیکی برخوردار است و تا کنون مشکل یا حادثه خاصی گزارش نشده است و زائران با خیال آسوده می توانند این مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.
 
وی تاکید کرد: ستاد اربعین این شهرستان امروز با استقرار 2 موکب در ورودی داخلی شهر و مسیر چارمله و 2 موکب مسیر برگشتی در روستای سراب و میدان ولیعصر با تمام امکانات پزشکی و درمانی با سه نیروی عملیاتی در هر بخش خدمات خود را به زائران ارائه می دهند.
 
فرماندار ایوان با بیان بیان اینکه زیرساخت های این شهرستان توسط ستاد اربعین آماده شده، گفت: از بهترین اقدامات انجام شده در این زمینه نصب بنر و تابلوهای راهنما در مسیر اسلام آباد - ایوان برای زائران است و با توجه به شناخته شدن این شهرستان بعنوان یکی از دروازه های تردد زائران از امکانات مطلوب اسکان، امنیت، پزشکی و امدادی و نظم برخوردار است.
 
بسطامی تاکید کرد: به منظور کاهش بار ترافیکی خیابان جنوبی شهر به عنوان مسیر جایگزین راه اندازی شده است.
 
ایوان با جمعیت 55 هزار نفر در 35 کیلومتری شمال استان ایلام آمادگی خود را برای خدمت رسانی به زائران حسینی اعلام کرده است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار