درطول یک هفته گذشته؛
تاکنون بیش از 250 هزار زائر در طول یک هفته گذشته از طریق مرز بین المللی مهران برای شرکت در آیین اربعین حسینی تردد کرده اند.
کد خبر: ۳۲۷۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۲ 13 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛محمدرضا مروارید با بیان اینکه خروج زائران بدون ویزا به هیچ ‌وجه ممکن امکان‌پذیر نیست، از زائران اربعین حسینی خواست بدون گذرنامه و ویزای معتبر عراق به مرزها مراجعه نکنند تا روند خدمت رسانی به دیگر زائران با سهولت و بدون مشکل انجام شود.
 
استاندار ایلام با بیان اینکه حجم جمعیت زائران اربعین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است، یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده بر حجم خروجی زائران از این مرز افزوده شود.
 
مروارید با بیان اینکه در حال حاضر جمعیت زیادی در مرز مهران حضور دارند، گفت: با تدابیر اندیشیده شده تاکنون مشکلی برای خروج زائران نداشته ایم و تردد با سهولت و به خوبی انجام می شود.
 
وی خاطر نشان کرد: پارکینگ های شهر و حومه شهر مهران برای استقرار خودروهای شخصی زائران پیش بینی شده و در این ارتباط مشکلی وجود ندارد ضمن اینکه عملیات انتقال زائران از پارکینگ ها به پایانه مرزی با استفاده از اتوبوس های شرکت واحد انجام می گیرد.
 
به گزارش تابناک ایلام، مرز بین المللی مهران در 95 کیلومتری جنوب غربی ایلام مهمترین کانون تردد زائران اربعین حسینی به عتبات عالیات است.
 
پیش بینی می شود بیش از 2 میلیون زائر برای شرکت درایین سوگواری اربعین حسینی به کربلای معلی عزیمتی کنند.
 
مسئولان سازمان حج و زیارت اعلام کردند، تاکنون بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر از طریق سامانه سماح برای دریافت ویزای عراق ثبت نام کرده اند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار