رئیس کمیته پشتیبانی ستاد اربعین حسینی استان ایلام گفت:10 میلیون قوطی کنسرو مرغ جهت پذیرایی از زائرین امام حسین(ع)دراستان ذخیره شده است.
کد خبر: ۳۲۸۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 14 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حشمت اله عسگری اظهار کرد: با پیگیری ها و هماهنگی های بعمل آمده این کنسروها وارد استان و در انبارها ذخیره شد تا به تناسب نیاز موکب ها در بین آنها توزیع و به مصرف زائران برسد.
 
وی افزود: اکنون موکب های مختلف در مسیر تردد زائران در جای جای استان دایر است و به خدمتگزاری به زائران اربعین با همه توان مشغول هستند.
 
عسگری یادآور شد: علاوه بر مواد غذایی و آب آشامیدنی، لوازمی همچون پتو نیز برای پذیرایی و اسکان زائران با کمک خیران و موسسات غیر دولتی و دولتی تهیه شده که در مسیرهای مختلف در بین زائران توزیع می شود.
 
وی از خیران و مردم استان و سراسر کشور خواست هر گونه کمک و نذورات خود را برای توزیع و پذیرایی در بین زائران اربعین به کمیته پشتیبانی ستاد اربعین در استان ها اهدا کنند تا از این طریق در اختیار زائران در مرز و پایانه مرزی مهران قرار گیرد.
 
به گزارش تابناک ایلام، مرز بین المللی با توجه به قرار گرفتن در آستانه اربعین حسینی موج سفر زائران برای حضور در کربای معلی به مناطق مرزی مجاز قابل توجه بوده و تاکنون بیش از یک میلیون نفر از مبادی های خروجی سه مرز شلمچه، مهران و چزابه خارج شده است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار