رئیس جامعه بسیج پزشکی استان ایلام گفت:گروه متخصص پزشکی استان تهران از روز 27 آبان جاری به مرز مهران سفر می کنند و در صورت نیاز زائران خدمات درمانی و دارویی تخصصی به آنان ارائه می کنند.
کد خبر: ۳۲۸۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱ 14 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ساسان زمانی اظهار کرد: این بیمارستان برای ارائه خدمات پزشکی، درمانی و دارویی به زائران اربعین حسینی شنبه هفته جاری در مرز مهران راه اندازی شد.
 
رئیس جامعه بسیج پزشکی استان ایلام افزود: افزون بر این افراد، 190 زائر نیز در مراجعه به درمانگاه دندانپزشکی این بیمارستان از خدمات دارویی و درمانی رایگان بهره مند شدند.
 
زمانی یادآور شد: گروه متخصص پزشکی استان تهران از روز 27 آبان جاری به مرز مهران سفر می کنند و در صورت نیاز زائران خدمات درمانی و دارویی تخصصی به آنان ارائه می کنند.
 
به گزارش تابناک ایلام، بیمارستان صحرایی پایانه مرزی مهران شامل بخش های مختلفی چون فوریت های پزشکی، داندان پزشکی، آزمایشگاه، داروخانه، تزریقات و پانسمان، سرم تراپی، ارتوپدی، داخلی، قلب و عروق، زنان و زایمان، اطفال، بیماری های عفونی و ارولوژی است.
 
در این بیمارستان که به مدت 14 روز دایر و فعال است 50 نیرو از جمله پزشک و پیراپزشکی به صورت رایگان خدمات درمانی و دارویی به زائران بیمار ارائه می شود.

2میلیارد ریال انواع اقلام دارویی رایگان در داروخانه این بیمارستان ذخیره شده که با تجویز پزشکان در اختیار زائران بیمار قرار می گیرد.
 
همچنین 2 دستگاه آمبولانس نیز برای اعزام بیماران بدحال و فوریتی به مراکز درمانی و بیمارستانی ایلام در این بیمارستان صحرایی پایانه مرزی مهران مستقر شده است./ف
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
در این برهه حساس و با توجه به وضعیت جمعیتی استان که رو به کهنسالی است حضور بسیج پزشکی استان در همه شهرستانها برای خدمت به مردم محروم این استان الزامی است .
عوارض ناشی از دوران جنگ هنوز در وجود مردمان این مرز و بوم جاری است. انشاء الله توجه ویژه ای به هم استانی هایمان شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار