فرمانده انتظامی استان ایلام گفت:در چند روز گذشته هشت هزار نفر از افرادی که فاقد مدارک قانونی از جمله گذرنامه و روادید کشور عراق بودند و قصد خروج از مرز مهران را داشتند شناسایی و با اتوبوس هایی به شهرهای مبدا خود باز گردانده شدند.
کد خبر: ۳۲۹۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵ 15 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سردار نورعلی یاری اظهار کرد: روز گذشته 107 هزار زائر ایرانی از مرز مهران به کشور عراق رفتند و 10 هزار نفر نیز پس از زیارت عتبات عالیات از این مرز وارد کشور شدند.
 
وی افزود: با تلاش و همکاری مسئولان و جدیت نیروهای انتظامی تردد زائران بدون مشکل از مرز مهران انجام می شود و مشکل خاصی در این ایام نداشته ایم.
 
به گفته وی، در چند روز گذشته هشت هزار نفر از افرادی که فاقد مدارک قانونی از جمله گذرنامه و روادید کشور عراق بودند و قصد خروج از مرز مهران را داشتند شناسایی و با اتوبوس هایی به شهرهای مبدا خود باز گردانده شدند.
 
سردار یاری در خصوص امکان تردد زائران بدون ویزا و گذرنامه از مرز مهران تاکید کرد: به هیچ عنوان امکان تردد بدون مدارک قانونی از مرز مهران وجود ندارد و پلیس با ایجاد موانعی از خروج بدون مدارک افراد بشدت جلوگیری می کند.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام از همه زائران خواست برای خروج از کشور حتما مدارک قانونی را برای سهولت در خروج از مرز همراه داشته و سپس به مرز مهران مراجعه کنند در غیر این صورت اجازه خروج به آنها داده نخواهد شد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار