وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بابیان اینکه مرز مهران با محدودیت های زیادی مواجه است،گفت:دولت تمام همت خود را برای رفع مشکلات مرزمهران بکار می گیرد.
کد خبر: ۳۲۹۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷ 15 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سیدرضا صالحی امیری روز سه شنبه در جریان بازدید از مرز بین المللی مهران در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید روز گذشته خود از 2 مرز شلمچه و چزابه اظهار کرد: فردا در جلسه هیات دولت گزارشی از وضعیت این سه مرز به رئیس جمهوری ارائه می شود.
 
وی یادآور شد: مرز مهران با محدودیت های زیادی مواجه است این در حالیست که حجم وسیعی از زائران حدود 800 هزار نفر از این مرز عبور کرده اند ولی تقاضا برای تردد از این مرز همچنان زیاد است.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: مردم و مسئولان استان ایلام با همه توان در خدمت زائران اربعین هستند و ظرفیت تمامی دستگاه ها برای اینکه مشکلات این مرز برطرف شود، بسیج شده است.
 
صالحی امیری از زائران اربعین حسینی درخواست کرد: با مسئولان اجرایی برای ایجاد تسهیلات بیشتر برای عبور از مرز همکاری کنند و به هیچ عنوان بدون گذرنامه و روادید به مرزها مراجعه نکنند زیرا مسئولان ایران و عراق بشدت مانع خروج افراد بدون مدارک معتبر خواهند شد ضمن اینکه خدمات رسانی به دیگر زائران را هم با اختلال مواجه می کنند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار