رئیس پلیس راهور ناجا:
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بدلیل ترافیک سنگین ایجاد شده در ورودی های شهر مهران روز گذشته با جلوگیری از ورود خودروها به این شهرتمامی وسایل نقلیه از سمت کمربندی به پارکینگ بزرگ اربعین هدایت شدند.
کد خبر: ۳۲۹۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰ 15 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سردار تقی مهری اظهار کرد: روز گذشته با جلوگیری از ورود خودروها به شهر مهران این وسایل نقلیه از سمت کمربندی به پارکینگ بزرگ اربعین هدایت شدند.
 
وی افزود: با افزایش بار ترافیکی در جاده ایلام - مهران و ممانعت از ورود خودرو به داخل شهر مهران، زائران مسیر 11 کیلومتری پارکینگ ها تا پایانه مرزی را با اتوبوس های درون شهری و یا بصورت پیاده طی می کنند.
 
وی به زائران اربعین حسینی که قصد عزمیت به عتبات عالیات را دارند پیشنهاد کرد با توجه به حجم زیاد زائران در مرز مهران و ترافیک در جاده های منتهی به این شهر در صورت امکان برای خروج از کشور به مرزهای چزابه و شلمچه مراجعه کنند که وضعیت به مراتب بهتری نسبت به مهران برای خروج از کشور دارند.
 
سردار مهری تاکید کرد: زائرانی هم که مرز مهران را برای تردد خود انتخاب می کنند آگاه باشند برای عبور از مرز مهران با تاخیر زیاد مواجه می شوند و باید ساعات طولانی را در ترافیک جاده و همچنین عبور از مرز تحمل کنند.
 
وی یادآور شد: ظرفیت جاده های ایلام قابل مقایسه با دیگر استان های کشور نیست و از آنجا که تعداد خودروهای مراجعه کننده به مرز مهران بیش از ظرفیت این جاده است اینک شاهد ترافیک سنگین و نیمه سنگین بویژه در جاده ایلام - مهران هستیم.
 
سردار مهری به رانندگان توصیه کرد با توجه به حجم بالای ترددها در جاده های منتهی به مهران و اینکه پس از رسیدن به مرز نیز باید چند ساعت معطل شوند در صورت امکان در طول مسیر استراحت کرده و سپس ب سمت مهران حرکت کنند تا خدای نکرده شاهد وقوع حوادث ناگوار رانندگی نباشیم.
 
وی با بیان اینکه در بازگشت زائران اربعین نیز حتما شاهد ترافیک سنگین تری در جاده های مهران به سمت ایلام و دیگر شهرهای این استان هستیم، افزود: رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همکاری با عوامل پلیس مستقر در مسیرهای ارتباطی از انجام سرعت و سبقت غیر مجاز خودداری کنند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار