مدیرکل انتقال خون ایلام گفت:مردم نوع دوست استان برای ذخیره سازی انواع گروه های خونی به پایگاه انتقال خون مراجعه کنند.
کد خبر: ۳۳۰۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸ 17 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر مهدی اکبری دهبالایی در خصوص خدمات رسانی به زائران اربعین افزود: از روز سه شنبه یک کامیون مجهز به سردخانه به همت و همکاری سازمان انتقال خون کشور برای نگهداری فرآورده های خونی با اعزام به ایلام در بیمارستان امام حسین (ع) مهران مستقر شده است.
 
وی با اشاره به حضور ده ها هزار زائر در مرز مهران گفت: مردم این استان با هر نوع گروه خونی برای اهدای خون به پایگاه شهر ایلام مراجعه کنند.
 
دکتر اکبری دهبالایی یادآور شد: با استقرار این سردخانه در صورت اتمام ذخیره های خونی و فرآورده های خونی این بیمارستان، از خون و فرآورده های ذخیره کامیون سردخانه دار استفاده می شود.
 
وی یادآور شد: در صورت نیاز به خون و فرآورده های خونی با چهار پایگاه انتقال خون استان های معین قم، مرکزی، قزوین و لرستان و برای تامین نیروی انسانی در هنگام نیاز با استان همدان هماهنگی های لازم انجام شده است.
 
مدیرکل انتقال خون استان ایلام با بیان اینکه خدمات رسانی به زائران تا پنجم آذر ماه ادامه دارد، تاکید کرد: کسانی هم که تمایل به اهدای خون دارند می توانند در طرح نذر خون ثبت نام کنند.

بر اساس اعلام مسئولان استان ایلام تاکنون بیش از یک میلیون نفر از مرز مهران تردد کرده اند این مرز بدلیل برخورداری از مزیت نزدیکی و کوتاهی مسافت تا کربلا انتخاب اول زائران اربعین است. /م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار