معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با تاکید بر این که امکان خروج زائران و تردد به عتبات عالیات از طریق مرز مهران وجود ندارد اضافه کرد: زائرانی که دارای مدارک معتبر باشند به مرزهای جنوبی هدایت شده و دیگر زائران به منازل خود بازگشت داده می شوند.
کد خبر: ۳۳۰۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱ 18 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حسین کلانتری اظهار کرد: همچنین ده ها دستگاه اتوبوس برای انتقال و بازگشت زائرانی که بدون روادید و مدارک قانونی خروج از کشور به پایانه مرزی مهران سفر کرده اند، اختصاص یافته است.
 
وی با تاکید بر این که امکان خروج زائران و تردد به عتبات عالیات از طریق مرز مهران وجود ندارد اضافه کرد: زائرانی که دارای مدارک معتبر باشند به مرزهای جنوبی هدایت شده و دیگر زائران به منازل خود بازگشت داده می شوند.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با اشاره به آغاز موج بازگشت زائران در مرز مهران، اضافه کرد: روز گذشته 60 هزار زائر از این مرز وارد کشور شدند و در مجموع از جمعه 21 آبانماه مصادف با یازدهم ماه صفر تاکنون 250 زائر از طریق مرز مهران وارد کشور شدند.
 
کلانتری با بیان این که مراجعه زائران بدون گذرنامه و روادید معتبر به مرز مهران باعث اختلال در تردد زائران شد اظهار کرد: در حال حاضر نیز مرز مهران همچنان از طرف مسئولان عراقی بسته است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار