جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی گفت:مرز مهران تنها برای برگشت زائران از عراق آماده است و انتظار بازگشت تعداد زیادی از زائران هنگام غروب آفتاب از مرز مهران به داخل کشور را داریم.
کد خبر: ۳۳۱۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹ 18 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سردار محسن فتحی زاده اظهار کرد: اکنون شاهد برگشت موج عظیم زائران به کشورمان هستیم که زائران بلافاصله با وسایل نقلیه مستقر در مرز به نقاط مختلف کشور منتقل می شوند.
 
وی افزود: مرز مهران تنها برای برگشت زائران از عراق آماده است و انتظار بازگشت تعداد زیادی از زائران هنگام غروب آفتاب از مرز مهران به داخل کشور را داریم.
 
فتحی زاده از شهروندان مهرانی و زائران خواست با ماموران پلیس راه یا راهور برای برقراری نظم ترافیکی همکاری کنند تا خودروهای پارک شده در این شهر به تدریج توسط زائران از این شهر خارج شوند.

*** ترافیک سنگین در مسیر مهران به ایلام
رئیس پلیس راهور ناجا هم گفت: با توجه به حجم گسترده ورود زائران به کشور از طریق مرز مهران محور مهران به ایلام با وجود یک طرفه شدن اما باز هم با ترافیک سنگین همراه است.
 
سردار تقی مهری افزود: خودروهای عازم مهران از مسیر ملکشاهی به سمت مهران تردد می کنند و این اعمال محدودیت ها تا زمان بازگشت زائران ادامه دارد.
 
وی یادآور شد: ایجاد این محدودیت ها به علت جلوگیری از گره های ترافیکی در مسیر مهران - ایلام است چرا که این جاده کم عرض است و جوابگوی حجم زیاد خودروها نیست.
 
مهری به رانندگان توصیه کرد: با توجه به اینکه مسیر ملکشاهی کوهستانی، پرپیچ و خم است برای جلوگیری از حوادث احتمالی باید مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

*** زیرساخت های جاده ایلام جوابگوی حجم زیاد خودروهای زائران نیست
رئیس پلیس راه کشور نیز گفت: هم اکنون شرایط در شهرمهران عادی و روان بوده اما محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان به خاطر موج برگشت زائران در حال اعمال است.
 
سردار محمدحسین حمیدی افزود: 80 هزار خودرو در پارکینگ ها و معابر شهر مهران پارک شده اند که با بازگشت زائران از عراق خروج این تعداد خودرو باعث ایجاد ترافیک سنگین در محورهای استان ایلام می شود.
 
وی یادآور شد: خروج این تعداد خودرو با توجه به اینکه زیرساخت های جاده ای استان ایلام جوابگوی این تعداد خودرو نیست موجب بروز مشکلات جاده ای و عبور و مرور می شود./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار