فرماندار ایلام در مورد خدمات ارائه شده به زائران گفت: 40 ایستگاه صلواتی بصورت شبانه روزی از زائران با غذای گرم و سرد پذیرایی می کنند و هر شب 300 هزار عدد قوطی کنسرو نیز بین زائران توزیع می شود.
کد خبر: ۳۳۱۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴ 19 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ناصرخوشخبر اظهار کرد: با همراهی پلیس راه و راهور شهری خودروهای زائران از همان ورودی ایلام برای بازگشت به شهرهای مبدا بمنظور جلوگیری از ایجاد بار ترافیکی به مسیرهای حمیل و ایوان و تقسیم و هدایت می شوند.
 
وی افزود: با همت نیروهای انتظامی، نظامی و بسیج گره های ترافیکی مسیرهای ورودی و خروجی شهر ایلام شناسایی شده و با مدیریت میدانی و درست سعی شد تا حد امکان از بروز راه بندان و گره ترافیکی جلوگیری شود.
 
خوشخبر در مورد خدمات ارائه شده به زائران گفت: 40 ایستگاه صلواتی بصورت شبانه روزی از زائران با غذای گرم و سرد پذیرایی می کنند و هر شب 300 هزار عدد قوطی کنسرو نیز بین زائران توزیع می شود.
 
فرماندار ایلام تاکید کد: بخشی از غذاهای گرم و میان وعده ها نذری و اهدایی از سوی مردم خیر و نیکوکار ایلام است که در میان زائران توزیع می شود.
 
وی در خصوص پیش بینی ها برای اسکان اضطراری زائران یادآور شد: همه مساجد، تکایا، حسینیه ها، اماکن ورزشی برای اسکان اضطراری زائران با ظرفیت پذیرش 12 هزار نفر شب آماده و تجهیز شده که در شرایط خاص تا 20 هزار نفر نیز توان اسکان دارند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار