نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت گفت: هیچ مدیری در استان همدان حق مسدود کردن درب سالن ها بر روی هنرمندان را ندارد و در غیر این صورت با این موضوع برخورد خواهیم کرد.
کد خبر: ۳۳۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲ 10 May 2015
نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت گفت: هیچ مدیری در استان همدان حق مسدود کردن درب سالن ها بر روی هنرمندان را ندارد و در غیر این صورت با این موضوع برخورد خواهیم کرد.

به گزارش مهر، امیر خجسته در مراسم هشتمین اردیبهشت تئاتر استان همدان با بیان اینکه تئاتر مقوله ای فراتر از هنر است، بیان داشت: کشوری که تئاتر ندارد فرهنگ ندارد و هیچ واقعه ای در تاریخ ثبت نمی شود مگر اینکه آمیخته با تئاتر باشد.   

 وی با اشاره به اینکه تئاتر موجب نشاط و شادی در جامعه می شود، عنوان کرد: استان همدان پتانسیل های قوی در زمینه تئاتر دارد.  

 رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در ادامه سخنانش با تاکید بر اینکه هنرمندان در ایجاد جامعه فرهنگی تاثیر گذار هستند، بیان کرد: تئاتر در استان همدان زنده و فعال و پویا است.  

 خجسته در ادامه خطاب به دبیر بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در استان همدان گفت: بنده خواستارم که در اجرا و برگزاری جشنواره و در همه امورات اجرایی و هنری و کار های دیگر جشنواره از هنرمندان استان همدان استفاده شود و از خارج از استان نیرو آورده نشود.

   نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هماهنگی های لازم بین مجمع نمایندگان استان همدان برای استفاده هنرمندان از امکانات استان به وجود آمده و تمام امکانات و سالن های دولتی استان باید برای خدمت به هنرمندان استان بسیج باشد.  

  خجسته با تاکید بر اینکه درب هیچ بیت المالی نباید بروی هنرمندان بسته شود، بیان داشت: همه امکانات استان باید برای ارائه خدمت به هنرمندان بسیج باشد.

   وی افزود: هنگامی که مدیریت واحد در کمیسیون مجلس به تصویب برسد تمام امکانات بر اساس آن در اختیار هنرمندان قرار می گیرد.   خجسته تاکید داشت: هیچ مدیری در استان همدان حق مسدود کردن درب سالن ها بر روی هنرمندان را ندارد و در غیر این صورت با این موضوع برخورد خواهیم کرد.

   در پایان این مراسم از فعالان و پیشکسوتان عرصه تئاتر استان همدان و برگزیدگان اردیبهشت تئاتر استان همدان تجلیل شد.  

 نصر الله عبادی، محمد قاسمی، حسین صفی، سعید باغبانی، مصطفی بیگی، حاتم میرزایی، مهدی چایانی، حمیدرضا کاظمی، حمیدرضا رضایی مجد، رضا روان، صادق دارپوی، سهراب نیک فرجاد و رضا عباسی جزو پیشکسوتان عرصه تئاتر استان همدان هستند که در این مراسم از آنها تجلیل شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار