رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی:
رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی استان خراسان جنوبی از اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف به منظور انتظام بخشی به موتورسیکلتها و برخورد با راکبان متخلف در همه شهرستانهای استان خبر داد.
کد خبر: ۳۳۳۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸ 24 November 2016
سرهنگ علیرضا رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه درصد زیادی از تصادفات درون شهری در استان مربوط به موتورسیکلتها می‌باشد در راستای انتظام بخشی و کاهش تصادفات موتورسیکلت، طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف با جدیدت در این استان اجرا می‌شود.

وی افزود: 42 درصد از فوتیها و 54 درصد مجروحان ناشی از تصادفات در استان مربوط به موتورسیکلتها است که اکثرا به دلیل وارد شدن ضربه به سر راکبان و ترک نشینان به علت عدم استفاده از کلاه ایمنی است لذا استفاده از کلاه ایمنی می‌تواند در کاهش متوفیان ناشی از تصادفات موتورسیکلتها بسیار موثر باشد.

رئیس پلیس راهور استان با بیان اینکه عمده تخلفات موتورسیکلتها مربوط به عدم استفاده از کلاه ایمنی، عبور از پیاده‌رو و عبور از چراغ قرمز است تصریح کرد: در راستای انتظام بخشی به موتورسیکلتها و برخورد با راکبان متخلف، طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در استان به صورت مستمر و با جدیدت در سطح شهرستانها اجرا می‌شود.

رضایی افزود: با اجرای این طرح در سطح شهرستانهای استان طی هشت ماه گذشته شش هزار و 556 دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و جهت اعمال قانون روانه پارکینگ شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار