مدیرکل بهزیستی ایلام از تمدید مهلت ارسال اثر به نخستین جشنواره عکس مسیر سبز ویژه اربعین حسینی در این استان خبر داد و گفت: مهلت ارسال اثر تا 10 آذر تمدید شد.
کد خبر: ۳۳۴۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴ 24 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ فرهاد قیصربیگی روز پنجشنبه  اظهار کرد: مهلت ارسال اثر به این جشنواره ابتدا تا پنجم آذر ماه جاری اعلام شده بود که به منظور شرکت هر چه بیشتر علاقه مندان تا 10 آذرماه تمدید شده است.
 
وی افزود: این جشنواره به منظور تحقق شعار معلولیت محدودیت نیست ویژه پیاده روی و حماسه اربعین حسینی در 2 سطح عکاسی حرفه ای و عکاسی با تلفن همراه برگزار می شود.
 
قیصربیگی موضوع های این جشنواره را عکاسی از توانخواهان در مسیر پیاده روی اربعین و فعالیت های سازمان بهزیستی در زمینه های مددکاری،توانبخشی و اورژانس اجتماعی اعلام کرد.
 
وی تاکید کرد: عموم زائران اربعین حسینی می توانند آثار خود را تا 10 آذر به این جشنواره به آدرس masirsabzbhilam@gmail.com ارسال کنند.
 
مدیر کل بهزیستی ایلام یادآور شد: آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان این جشنواره 17 آذر ماه در مرکز استان ایلام با حضور شرکت کنندگان و مسئولان برگزار می شود.
 
مرز بین المللی مهران در 95 کیلومتری جنوب باختری ایلام مهمترین کانون تردد زائران اربعین حسینی به عتبات عالیات است که در ایام منتهی به اربعین حسینی امسال، بیش از یک میلیون زائر از این گذرگاه مرزی کشورمان به عراق سفر کردند. /م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار