سرمربی تیم فوتبال بانوان قشقایی؛
سرمربی تیم فوتبال بانوان قشقایی گفت:شرایط جوی و لغزندگی زمین باعث شدکه تیم ماافت پیداکند.
کد خبر: ۳۳۷۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲ 02 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛کران خسروی روز جمعه و پس از پایان بازی تیمش در مقابل پالایش گاز ایلام در چارچوب هفته نهم لیگ برتر اظهار کرد: تیم قشقایی شیراز اولین حضور خود در لیگ برتر تجربه می کند و در تلاش است جایگاه خوبی در این فصل بدست آورد.
 
وی افزود: تیم پالایش گاز ایلام در ادوار مختلف لیگ برتر موفقیت های چشمگیری داشته و تیم مطرحی است و تجربه حضور چندین ساله در این مسابقات دارد.
 
سرمربی تیم قشقایی شیراز تاکید کرد: امروز شاهد بازی خوبی از سوی 2 تیم بودیم اما تیم ایلام با برتری و استفاده از موقعیت بدست آمده توانست پیروز این میدان باشد.
 
خسروی با اشاره به تاخیر 6 روزه در انجام این بازی یادآور شد: بدلیل جمع شدن آب در زمین بازی با وجود تلاش مسئولان برگزاری و همگی بازیکنان و کادر فنی 2 تیم مشکل حل شد ولی با این حال شرایط به ضرر تیم ما بودکه در این شرایط نتوانستیم تاکتیک های مورد نظرمان را در زمین پیاده کنیم و بازیکنان در شرایط مطلوبی بازی نکردند.
 
وی با ابراز رضایتمندی از عملکرد تیم داوری این دیدار گفت: کار ما دخالت در امر داوری نیست ضمن اینکه در این مسابقه نیز داور در زمان های مناسب سوت زد.
 
به گزارش تابناک ایلام، تیم های پالایش گاز ایلام و قشقایی شیراز در چارچوب هفته نهم لیگ فوتبال بانوان روز جمعه در ورزشگاه تختی ایلام به دیدار هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان خاتمه یافت.
 
تیم قشقایی هم اکنون در رده هفتم جدول رقابت های لیگ برتر قرار دارد و هفته آینده میزبان نماینده سنندج خواهد بود./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار