رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ایوان از9 میلیارد و 60 میلیون ریال وام خوداشتغالی پرداخت شده به مددجویان زیر پوشش این نهاد خبرداد.
کد خبر: ۳۳۷۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱ 04 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حمید ایراندوست اظهار کرد:9میلیارد و 60 میلیون ریال از محل اعتبارات بانکی و داخلی کمیته امداد در راستای توانمند سازی مددجویان و ایجاد اشتغال پایدار در قالب تسهیلات خوداشتغالی پرداخت شده است.
 
وی افزود: 40 فقره وام اشتغالزایی از محل منابع بانکی به مبلغ چهار میلیارد و 700 میلیون ریال و 28 مورد نیز به مبلغ چهار میلیارد و 360 میلیون ریال از محل منابع امداد در سال جاری به مددجویان تحت پوشش این شهرستان پرداخت شد.
 
ایراندوست یادآور شد: 29 مورد وام اشتغالزایی نیز مصوب شده و پرونده پرداخت آنها در بانک های عامل در دست بررسی و اقدام است.
 
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ایوان گفت: وام اشتغالزایی تامین شده از محل اعتبارات بانکی برای فرزندان مددجو 150 میلیون ریال است و از محل اعتبارات امداد نیز300 میلیون ریال پرداخت می شود.
 
وی تاکید کرد: این اعتبار برای ایجاد شغل در زمینه های دامپروری، پرورش گاو شیری، حمل و نقل و صنایع دستی پرداخت شده است.
 
ایراندوست افزود: با توجه به اینکه بیکاری از مهمترین دغدغه های جوانان و خانواده ها است همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات، زمینه بهره مندی تعداد بیشتری از جوانان برای ایجاد شغل را فراهم می کند.
 
وی اضافه کرد: 310 مددجوی آقا و خانم زیر پوشش این نهاد نیز از کلاس های آموزشی در زمینه آرایشگری، خیاطی و کامپیوتر با اعتبار 133 میلیون و 640 هزار ریال بهره مند شدند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار